Re: Kindle Classic - zarejestrował się ale teraz nie widzi w
No i tak: Pan z firmy, która mi sprzedała Kindla powiedział, że owszem wymienią jak najbardziej jak odeślę poprzedni. Przesyłkę pokrywają. Super! Ale dopytałam czy to będzie nowy Kindle - tak mnie tknęło jakoś. No i nie. Nie będzie. Bedzie wersja refurbished, bo ponoć Amazon takie wysyła na wymianę. No może i prawda, ale: 1. Nie powiedzieli wcześniej, ze nie będzie wymiany na nowy. 2. Nie po to kupiłam nowy, zęby dostać odnowiony w zamian, zwłaszcza, ze jakieś dwa tygodnie minęły.
Poprosiłam o wymianę z powodu towaru niezgodności z umowa - na nowe urządzenie. Wczoraj to było. Dziś cały dzień cisza, zadzwoniłam - Pan na pewno napisze. Nie napisał do 16, po 16 telefon wyłączony.
A tymczasem mój Kindle postanowił, ze mi pokaże i od rana się radosnej restartował (w nocy chyba też) aż do wyczerpania. Naładowałam, zrobiłam reset do ustawień fabrycznych. To samo:-(
Biedny Kundel.
Zalogowałam się wiec (zdesperowana) do Amazona, weszłam na czat, poradzić się w sprawie tych restartów. Pan Konsultant z przykrością stwierdził, ze jedynie wymiana, kartę mi sprawdził, adres potwierdził, wysłał maila z etykietami dla UPS, żeby odesłać poprzedniego Kindla w ciągu 30 dni
A nowy do mnie jedzie. I jeszcze mnie Konsultant zapewnił dwa razy, ze to na pewno będzie nowy, a nie "refurbished".
Amazing