Re: Cierpliwość jest cnotą
Mimo, że wątek zamknięty, chciałbym dodać parę uwag.
Pragnę podziękować administratorom z forum, za pomoc w moderowaniu.
Tu wyjaśnię, że nie są oni osobiście zaangażowani w temat naszych czytników. Korzystamy z miejsca na forum wyłącznie w charakterze
gościnnym, a wypowiedzi wykraczały zbyt daleko poza tematykę czytników i problemów z nimi.
Jeszcze parę słów w kwestiach merytorycznych:
Pisałem już Panu, że to egzemplarz czytnika, który Pan ma generuje błędy, a nie nowa wersja oprogramowania. Napisałem też prywatną wiadomości (tu na forum). Proszę o odpowiedź, bo dotychczas żadnej nie otrzymałem.
Przyznam się, że nie miałem świadomości, że ten problem zdarza się też w nowym oprogramowaniu w nowych i62
Myślałem, że to jest błąd, który obserwujemy tylko w nowych wersjach (których nie wypuściliśmy, głównie z tego powodu) oprorgramowania dla modeli A60/X60.
Sprawdziliśmy, rzeczywiście to się zdarza, zgłaszamy problem do producenta. Zdarzają się też "przyspieszone" wyłączenia czytnika z powodu "rozładowanej baterii", przed pokazaniem na wskaźniku jednej, lub braku kresek.
Można stąd wywnioskować, że czytniki mogą pracować jeszcze dłużej na jednym ładowaniu, widać że oprogramowanie ma kłopoty z kalibracją wskaźnika lub odczytem energii.
Tak, o to najbardziej chodzi, wtedy możemy wyciągać wnioski i działać w kierunku poprawy.
Myślę, że chodzi o "domyślną czcionkę" - wypadł błąd, że nie zmieniała się z poziomu "głównego ekranu" ale w trybie przeglądania katalogów już tak - jest to już naprawione.
Skróty były problemem, nawet mieliśmy sygnały "ginięcia" istniejących - sprawa opanowana, działają.
Usypianie działa, łącznie z blokadą klawiszy - inna sprawa, że w czytnikach jest właściwie niepotrzebne, bo same optymalizują zużycie energii w trakcie czytania, na co pozwala ekran e-ink, który potrzebuje energii tylko w momencie odświeżania/zmiany zawartości.
Proszę sprawdzić jak jest w najnowszej wersji oprogramowania, zgłaszamy na bieżąco usterki do producenta i są naprawiane. Bardzo mile widziane wszelkie uwagi, zwłaszcza o błędach w nowych wersjach.
Jak pisałem w innym miejscu, wciąż udostępniamy nowe, poprawiane wersje oprogramowania.
Bardzo prosimy o
konstruktywne krytyczne uwagi do wszystkich modeli czytników, w odpowiednich działach i wątkach.
Z uwag tu zamieszczonych, też postaramy się wyciągnąć wnioski służące doskonaleniu działania naszych czytników jak i serwisu.