|
|
Teraz jest 25 lis 2024 5:32:41
|
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych!
Autor |
Wiadomość |
Konto usuniete
|
Witajcie
- mam na imie Monika
- urodziłam się w 1983r, zodiakalna wodniczka
- pochodze z małopolski (Olkusz), obecnie mieszkam na mazurach (Giżycko)
- (przypadkowo) z wykształcenia jestem informatykiem
- w tym roku zakończyłam naukę, obecnie pracuje ciężko i namiętnie
- w wolnym czasie ... hmm nie mam wolnego czasu
|
18 lip 2007 8:14:54 |
|
|
Użytkownik
|
Lat 23
Wodnik o wyjatkowej dacie urodzenia
Student z Poznania
Ksiazki ... Ksiazki ... Ksiazki .. Ksiazki
|
18 lip 2007 14:15:43 |
|
|
Konto usuniete
|
wyjatkowej ?
tzn ??
|
18 lip 2007 14:39:05 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 lip 2007 19:46:01 Posty: 887 Lokalizacja: www.eksiazki.org
|
Ja podejrzewam, że 29.02.1984 Ale dosyć offtopu tutaj - to jest dział do przedstawiania się. Dyskusje na temat dat urodzenia przenieście do Offtopicu
|
18 lip 2007 15:51:17 |
|
|
Użytkownik
|
pół miesiąca wcześniej ;]
|
18 lip 2007 16:33:38 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam. Mam na imię Alicja, lat 27, jestem z Galway - więc poszukuję jakiegokolwiek dostępu do książek w języku polskim (ze względów ekonomicznych w wersji elektronicznej). Lubię fantasy, dobrą sensację, kryminał oraz literaturę dotyczącą drugiej wojny światowej. Słucham dość dużo rocka i pokrewnych gatunków. Zawodowo - administratywista.
Amatorsko cykam fotki.
To chyba tyle póki co
|
18 lip 2007 21:23:24 |
|
|
Konto usuniete
|
Dominika, rocznik 1990, wschód Polski. Ktoś wyżej napisał że chce oddać krew-- ja też bym chciała, ale nieletnia jestem:( Jeśli chodzi o zainteresowania to muzyka, komputer (troszeczkę), muzyka, książki i ostatnio też dużo czytam o wszelkich służbach specjalnych, bezpieczeństwa itp. No i jestem uzależniona od kawy:).
No to już chyba będzie wszystko.
|
20 lip 2007 10:06:23 |
|
|
Konto usuniete
|
Witam wszystkich po raz pierwszy:)
Mam na imię Alicja, mieszkam w szczecinie urodziłam się w latach 80-tych
Zainteresowania: