@Devasto,
Kindle pozwala dodawać notki tylko do istniejących dokumentów.
Z definicji nie jest urządzeniem jako tako do tworzenia nowych dokumentów/książek
Można to jakoś obejść:
Opcja 1
Wchodzisz do My clippings (MC)i dodajesz notki tak jak w każdym innym dokumencie.
Notki dodawane są na końcu.
Wady:
- notki są wymieszane z notkami z innych dokumentów
- nawet po usunięci notek wpisy wciąż są w MC
- po usunięciu MC nie mas żadnych notek
Zalety
- Własne notki nie przechowujesz w odniesieniu do innych dokumentów
- możesz edytować na komputerze lub Kindle
Opcja 2
Możesz też sobie skopiować plik na Kindle na przykład 'Moje notatki.txt'
W środku możesz sobie zrobić listę np:
1
2
3... itd
albo słowa kluczowe typu
praca
szkoła
dom
zakupy
do zrobienia itp
Przy każdej pozycji dodajesz swoją notkę
Wady:
- notki są wciąż dodawane do MC
- nie możesz edytować notek na komputerze
Zalety
-notki możesz edytować/kasować bezpośrednio na Kindle
-Notki po skasowaniu MC wciąż są widoczne na Kindle
Warto pamiętać, że Kindle jest tylko czytnikiem ale warto przy okazji wycisnąć małe co nieco
pz