Teraz jest 28 mar 2024 11:24:51




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
PRS - 505 -> Jestem zielona, proszę o pomoc ;) 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 16 cze 2010 16:43:30
Posty: 15
Lokalizacja: Polska ;)
eCzytnik: PRS-505
Post Re: PRS - 505 -> Jestem zielona, proszę o pomoc ;)
Dziękuję za te manuale ;) A gdzie przeczytać o tym, ja konwertować pliki by działały w tym calibre? Jest to gdzieś na forum, bo szukam, szukam i nie znalazłam jasnego wyjaśnienia :/
Pozdrawiam! ;)


17 cze 2010 14:49:05
Zobacz profil
Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lip 2007 13:54:46
Posty: 656
Lokalizacja: Atol Bikini
eCzytnik: PRS-505, eClicto, Kindle 3, HTC LEO
Post Re: PRS - 505 -> Jestem zielona, proszę o pomoc ;)
Witam,

Masz zflashowany czytnik (tak pisałaś). Zatem rtf i lrf działają bezpośrednio, pdf podobnie, tylko będzie problem, bo on się nie skaluje, trzeba by było je odpowiednio przygotować (było o tym choćby w wątku o eClicto).

Jeżeli chodzi o Calibre, to po wczytaniu do Calibre tf, html (przycisk dodaj książkę) wybierasz jej konwersję. Pojawia Ci się nowe okno, w której masz kilka zakładek. Przy konwersji do ePUB najważniejsze są "wygląd i zachowanie" oraz "ustawienia trony". W pierwszej z nich nie zapomnij zaznaczyć pola "usuń odstępy między paragrafami", w drugiej ustawić profil wyjściowy na "Sony Reader". Zresztą m.in. te sprawy mogłaś ustawić przy instalacji Calibre, jako domyślne. Teraz też można zrobić korzystając z zakładki "Preferencje".
Proponuje raczej korzystać z konwersji TYLKO do rtf - i to raczej do lrf niż ePUB. Po prostu na PRS-505 najlepiej jest czytać w lrf-ie.

_________________
Pozdrawiam,
Chesuli

Cytuj:
Kobiety nie można zmienić.
Można zmienić kobietę, ale to nic... nie zmieni.


17 cze 2010 15:21:50
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 16 cze 2010 16:43:30
Posty: 15
Lokalizacja: Polska ;)
eCzytnik: PRS-505
Post Re: PRS - 505 -> Jestem zielona, proszę o pomoc ;)