Teraz jest 28 mar 2024 23:48:26




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Rozważam zakup CyBook Gen 3 
Autor Wiadomość
Post Rozważam zakup CyBook Gen 3
Witam
Jestem całkowicie zielonym użytkownikiem, dlatego też potrzebuję waszej pomocy. Rozważam zakup CyBooka, w internecie znalazłem trochę opinii na jego temat, ale są raczej mało precyzyjne. Dlatego też pytam:

1. Jak wygląda sprawa czytania magazynów w pdf? Mowa np o takiej "Polityce" - czy jest możliwość powiększania obrazu, przesuwaniu się, itd, ponieważ podejrzewam że 6 cali to za mało jak na kartkę a4. Miewa problemy z odczytem?
2. Software - w pewnej recenzji skarżono się na jego niedopracowanie (była to dosyć stara recenzja), gdzie indziej przeczytałem że jest on często aktualizowany - jak to wygląda teraz?
3. Polskie litery - występują z nimi problemy?
4. Czy jakiś uczynny posiadacz ów urządzenia mógłby zrobić zdjęcie jak wygląda obraz kolorowego magazynu na tym ekranie?
5. Planuję zakup z tej strony - http://www.pixmania.com/pl/pl/2890543/a ... ePromo=oui - warto? Ktoś tam kupował?
6. Byłbym wdzięczny za wszytkie rady/porady itd

Pozdrawiam


04 wrz 2009 15:10:26
Użytkownik

Dołączył(a): 08 maja 2009 13:34:01
Posty: 17
Post Re: Rozważam zakup CyBook Gen 3
Posiadam CyBook Gen 3 i już odpowiadam:

1. Próbowałem tylko raz z newsweekiem i nie jest to wygodne. Zdjęcia prezentują się słabo ze względu na 4 odcienie szarości, pdf waży ponad 50mb i jedna strona przerzuca się 30 sekund, czytać da się tylko w poziomie a i w tym przypadku tekst jest malutki, przy powiększeniu 100% przesuwanie strony jest uciążliwe.