Autor |
Wiadomość |
Klitajmestra
|
Re: Witam wszystkich starych użytkowników oraz tyc
Witajcie! Mam na imię Monika. Jestem polonistką i przyszłym logopedą oraz terapeutą pedagogicznym. Uwielbiam czytać i dzielić się wrażeniami z doświadczanym w ten sposób wrażeń. Pozdrawiam wszystkich!
|
12 mar 2009 12:36:27 |
|
|
szyszah
|
Re: Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych!
Witam!! Mam na imię Ania. Obecnie mieszkam w Irlandii i mam słaby dostęp do polskich książek, dlatego postanowiłam rozejrzeć się tutaj :) Pozdrawiam wszystkich
|
28 kwi 2009 23:07:09 |
|
|
Użytkownik
|
Witam. Mam na imię Monika i jestem z rocznika 89, co widać po nicku Najbardziej lubię czytać książki i rysować mangę. Mieszkam w Dąbrowie Górniczej, niedaleko Katowic i właśnie kończę technikum. Pozdrawiam wszystkich.
|
02 maja 2009 15:29:50 |
|
|
rozyczkap
|
Róża studiuję historie
|
04 maja 2009 18:48:23 |
|
|
szachol
|
Witam. na imię mam Łukasz i jestem tu pierwszy raz. Mam 26 lat i uwielbiam czytac ksiażki. Zamierzam spróbować e-booków. Pozdrawiam
|
09 cze 2009 16:20:16 |
|
|
Elihino
|
Witam wszystkich. Nazywam się Monika. Aktualnie mieszkam i pracuję w Toruniu. Jeśli chodzi o ulubione gatunki literackie, to preferuję fantasy, horrory, thrillery i sensacje. Pozdrawiam serdecznie...
|
14 lip 2009 17:10:42 |
|
|
PICOdoAREEIRO
|
Cześć, mam na imię Bartek, a tak naprawdę Bartosz nie Bartłomiej hehe . 28 lat Wwa głośne śródmieście, dlatego desperacko potrzebuję ucieczki od tego wszystkiego w świat literatury, głównie SF. TAK to już jest! Pozdrawiam wszystkich i lecę rozejrzeć się po innych tematach, może damy radę podyskutować o rzeczach bardziej lub mniej ciekawych. pzdr 600
|
29 lip 2009 22:13:53 |
|
|
Użytkownik
|
Witam wszystkich mam na imię Łukasz lat 23 z trojmiasta
|
06 sie 2009 19:44:44 |
|
|
Użytkownik
|