Teraz jest 23 lis 2024 0:07:39

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 742 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50  Następna strona
Witam wszystkich starych użytkowników oraz tych nowych! 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Jestem Dominika, mam 21 lat. Obecnie studiuję i pracuję, a nocami imprezuję. Ale wbrew pozorom mam mnóstwo wolnego czasu, podczas którego uwielbiam oddawać się najbardziej relaksującemu dla mnie zajęciu. Oczywiście czytaniu książek! ;p
Najbardziej lubię uciekać w świat fantasy. Chociaż wcale się w nim nie zamykam i zawsze jestem otwarta na pozostałe gatunki literackie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Buerrin

21 lut 2009 19:08:31
Imię:Jakub ("Ludzie, mówcie mi Kuba!!1)
Rocznik:91
Miejsce zamieszkania:Aktualnie Lublin
Hobby:Komputery,książki(oczywiście),Manga&Anime,dobry film,fantasy,denerwowanie siostry :wink:
pzdr

21 lut 2009 20:42:01
Siemka Ldziska my name is Tadek AD. 86 Studencik z Bożej łaski hehe

22 lut 2009 15:52:46
No to, żeby tradycji stało się zadość...

Witam, mam na imię Ola i co tu dużo ukrywać.. to cud, że w końcu trafiłam na taką stronkę :)
Interesuje mnie wszystko związane z dobrym filmem, książką, czy muzyką, ale chyba tak najbardziej to kultura Wschodu. No, ale póki co, życie studenta nie jest łatwe ;), więc przynajmniej pocieszam się tą stronką :)

24 lut 2009 10:05:11
Witam wszystkich :) Mam na imię Michał i jestem z bydgoszczy. Chodzę do Bydgoskiego Elektronika a dokładnie do drugiej klasy i interesuję się elektroniką i książkami naukowymi:)

24 lut 2009 15:52:42
Witam wszystkich. Fajnie że są miejsca gdzie można spokojnie wyznać że się lubi książki ;) Imię i rocznik można wyczytać z mojego nicka. Pozdro i pochwa.

26 lut 2009 22:36:23
Użytkownik

Jestem tu bo ostatnio zainfekowałem się "ebookami"...

Pozdrawiam wszystkich uzależnionych....

27 lut 2009 22:36:28
Iwona, rok czarnobylowski...;p
studentka filologii polskiej, obecnie 3 rok :)