Teraz jest 21 lis 2024 12:01:00




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Nie działające menu i biblioteka 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2013 21:44:07
Posty: 29
Post Nie działające menu i biblioteka
Cześć. Mam problem z moim touch lux 2. Nie korzystałam z niego szmat czasu. Ale w końcu przyszla pora
Nie mogę w ogóle wejść w ustawienia ani w bibliotekę. Mogę tylko otworzyć ostatnio czytane ksiazki a to jest 9 pozycji. Kalendarz, kalkulator i gry działają. Czytnik łączy się z WiFi. Przyszedł plik z send to pocketbook ale powiadomienie zaraz zniknęło i nie dało się wejść w książkę. Zrobiłam reset- przycisk włączania i klawisze zmiany stron równocześnie- Nie pomogło. Jest jakaś szansa żeby go jeszcze zreanimowac?


22 sty 2024 18:10:42
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lis 2014 22:47:23
Posty: 713
eCzytnik: PocketBook InkPad 3 (740)
Post Re: Nie działające menu i biblioteka
Prawdopodobnie padła karta pamięci. Poczytaj sobie wątek jak to naprawić.

http://forum.eksiazki.org/pocketbook-f1 ... 16992.html

_________________
Czytniki:
1 - Onyx Book X61E - samoczynnie pękł ekran w trakcie całonocnego ładowania
2 - PocketBook Basic 2 (614W) - sprzedany w stanie idealnym po 20 miesiącach użytkowania.
3 - PocketBook Touch Lux 3 (626) - sprzedany w stanie idealnym po 55 miesiącach użytkowania.
4 - PocketBook Touch Lux 4 (627) - RIP :-( (samoistnie pękł ekran).
5 - PocketBook InkPad 3 (740) - mój, PocketBook Verse(629) - żony, Kindle PW5 - syna, Kindle 8 - córki, Kindle 7 - zapasowy :-)


29 sty 2024 23:36:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: