InkPad Color - brak możliwości zalogowania się do Legimi
Witam wszystkich,
Dostałem na święta PB741 InkPad Color i nie mogę zalogować się na konto Legimi. Nie dostaję żadnego komunikatu o błędzie czy niepoprawnych danych logowania. Pojawia się ikona klepsydry, potem kółeczko ładowania postępu, po czym nic się nie dzieje. Do Empika loguję się bez problemu (na inne konta, jak Send-to-PocketBook, też). Support PocketBooka na razie zalecił reset do ustawień fabrycznych, co nic nie pomogło. Spotkał się ktoś z takim problemem? Napisałem też do Legimi, z pytaniem czy problemem nie jest typ konta (mam darmowe konto zapewnione przez firmę, w której pracuję), ale na razie nie odpowiedzieli.
Re: InkPad Color - brak możliwości zalogowania się do Legimi
Odpalałem apkę Legimi na telefonach (Android i iOS) i na kompie stacjonarnym (Win10), nie było problemów. No zobaczymy co Legimi będzie miało do powiedzenia.
Re: InkPad Color - brak możliwości zalogowania się do Legimi
Dostałem info od Legimi, że w ogóle nie zarejestrowali prób zalogowania się na konto z czytnika. Wychodzi, że mam felerny czytnik albo w samym oprogramowaniu jest bug. No to teraz z powrotem do supportu PocketBooka...
Re: InkPad Color - brak możliwości zalogowania się do Legimi
No i rozwiązałem problem - uprościłem hasło do Legimi tak żeby zawierało tylko wielkie i małe litery. Szast prast, zalogował. Wygląda na to, że PB741 (a przynajmniej jego apka Legimi) ma problem z obsługą specjalnych znaków w hasłach...