Inkpad 3 pro - przestał działać dotyk
Hej!
Spotkaliście się może z podobnym problemem? W połowie września kupiłam upragniony duży Inkpad (przedtem miałam Touch HD2, świetnie działał, ale zamarzył mi się większy). Do niedawna był pełen zachwyt i wszystko działało bezbłędnie, czytnik zadbany, przechowuję tylko w oryginalnym etui (nie tym lichym kopertkowym, ale tym z twardą okładką), dopóki nie zawiesił mi się raz na książce... Na dole czytnika jest ten przycisk włączania/wyłączania podświetlany diodką, ta dioda zaczęła mrugać mniej-więcej z częstotliwością 1/sekundę, co zwróciło moją uwagę, bo przedtem tak się nie działo. Przewracanie stron przyciskami działało, ale przestał działać dotyk. Zresetowałam czytnik, dotyk działał z powrotem. Następnego dnia znowu przestał działać z towarzyszącym temu mruganiem diody. Po kilkunastu próbach włączania i wyłączania dotyk działał jeden raz. Pomyślałam sobie na babski rozum, że skoro raz działa, raz nie działa, to widocznie coś z oprogramowaniem nie tak, a nie z samym sprzętem - ściągnęłam najnowsze oprogramowanie na stronie producenta, wgrałam na czytnik po kablu i zrobiłam ten magiczny reset z wciśniętymi strzałkami. I wiecie co? Nie zrobiła mi się aktualizacja! Cytuję linijki kodu w których wywaliło błąd:
Update TouchFW in 740-2
Update TouchFW from 0x0000 to 0x0103
TouchFW version '0x0000' Major '0x00' Minor '0x00'
TouchFW version wrong
Update failed
Support polecił mi formatowanie dysku wewnętrznego z poziomu komputera, co też uczyniłam (można przyciśnięciem strzałki wybrać, czy łączy się z komputerem do transferu, czy tylko bateria
) - jednak nic to nie dało. Włącza się wybór języka, którego wybrać nie mogę, bo nie działa dotyk. Mało tego - nie mogę spróbować znowu wgrania firmware, bo tym razem nie pokazuje mi się opcja transfer/ładuj.
Support rozkłada ręce i każe wysyłać czytnik póki jest na gwarancji, ale jestem uparta kobieta i może jeszcze wy macie jakiś pomysł albo spotkaliście się z takim zachowaniem tego modelu bądź innych? Jakaś sekretna kombinacja przycisków?
Aha - ekran oczywiście wyczyściłam bardzo skrupulatnie w każdym załameczku i podczas tego uruchomienia, przy którym dotyk działał bezproblemowo zrobiłam też kalibrację - przeszło kalibrację, ale nic to nie zmieniło.
Proszę o informacje czy coś się da zrobić, czy jednak się poddać i wysyłać
I czy polecacie zgłosić to na gwarancji do czytio.pl, czy w ramach Centrum Serwisowego FIXIT? Tęsknię za czytaniem na dużym ekranie...
Życzę miłego dnia