Teraz jest 21 lis 2024 22:53:05




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Problem z PB TL 3 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 06 wrz 2019 12:41:59
Posty: 2
eCzytnik: PB TL3
Post Problem z PB TL 3
Witam,
proszę o poradę w sprawie reklamacji.
Od roku użytkuję PB TL 3 i od pewnego czasu pojawiają się problemy podczas korzystania z książek Legimi na czytniku (tylko i wyłącznie na tym urządzeniu).
Problemy, które występowały przed wysyłką do serwisu dotyczyły pobierania książek Legimi:
"wyskakuje komunikat "błąd pobierania "(przy krótkiej lub długiej próbie pobrania jakiejkolwiek książki przez czytnik). Po takiej sytuacji czytnik po prostu zostawał na widoku listy książek albo wracał do menu głównego (okazjonalnie potrafił też się całkiem zrestartować podczas próby pobierania książek z Legimi). Próby przywrócenia ustawień fabrycznych lub formatowanie pamięci wewnętrznej nic lub niewiele pomagały. Po przywróceniu ustawień fabrycznych czytnik długo nie widzi listy książek z Legimi mimo wielu synchronizacji, a nawet potrafiło się wyłączyć samoistnie wi-fi podczas pobierania książek, a następnie wyskakiwał komunikat, żeby podłączyć urządzenie do internetu. Obecnie nie jestem w stanie pobrać żadnej książki z Legimi mimo wielu prób z powodu błędu pobierania (na tę chwilę czytnik problemu z łączeniem się internetem nie ma). Dodatkowo usunięte książki nadal są widoczne na czytniku na liście "Moje książki". (taka wiadomość została wysłana do serwisu)
To był opis problemów do serwisu, kiedy wysyłalam czytnik w celu diagnozy i naprawy.
Wcześniej był kontakt z serwisem PB oraz Legimi, przywracanie ustawień fabrycznych oraz formatowanie pamięci nic nie pomogło.

Wczoraj czytnik wrócił z naprawy po reinstalacji oprogramowania oraz po wymianie płyty głównej z sugestią, że problemy z czytnikiem leżą po stronie Legimi, bo czytnik nie wykazuje usterek i urządzenie jest w pełni sprawne.

Oczywiście czytnik od razu przetestowaliśmy w domu. Podczas synchronizacji Legimi lub pobierania książek z Legimi urządzenie potrafi nadal się wyłączyć lub zresetować. Jeden na kilka razy uda się pobrać książkę po długim oczekiwaniu. Usunięte książki nadal są widoczne na czytniku na liście "moje książki", których być nie powinno.
Oprócz tego zalogowałam się na inne nowe konto na czytniku, tam pobierają się książki szybciej, ale nadal widoczne są książki usunięte.

Czy ktoś miał taką samą sytuację? Co robić, gdzie reklamować czytnik? W Legimi czy w serwisie PB?
Serwis uważa, że problem leży po stronie Legimi. Legimi uważa odwrotnie i piszą, że serwis powinien wymienić czytnik na nowy.
Proszę o porady, bo serwisowanie czytnika przez miesiąc czasu nic nie pomogło, a ja jestem spławiana od jednych do drugich.


06 wrz 2019 13:01:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 04 cze 2011 10:52:37
Posty: 2642
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: Kindle PocketBook Kobo Tolino
Post Re: Problem z PB TL 3
Skoro wymieniono płytę główną, to chyba jednak problem nie był po stronie Legimi. Ja bym reklamował w serwisie PB. Wcześniej, dla sprawdzenia, bym założył jakieś nowe konto na Legimi i przetestował na tym czytniku, może jakieś darmowe książki czy coś. Jeśli i to konto nie zadziała - serwis.

_________________
Pozdrawiam
Cyfranek
http://cyfranek.booklikes.com | https://www.facebook.com/cyfranekblog


06 wrz 2019 15:24:46
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 06 wrz 2019 12:41:59
Posty: 2
eCzytnik: PB TL3
Post Re: Problem z PB TL 3
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Drugie konto Legimi zostało założone i występują te same problemy. Wyślę jeszcze raz do serwisu PB.


06 wrz 2019 16:26:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: