PocketBook Touch Lux 3 - problem z Send-to-PocketBook
Witam!
Korzystam z ww. usługi co tydzień - prenumeruję bowiem "Tygodnik Powszechny" i co tydzień nowy numer, po synchronizacji, pojawiał się też na moim czytniku. Niestety, dzisiaj tak się nie stało - podejrzewałem, że problem leży po stronie księgarni internetowej, ale spróbowałem wysłać też ebooka mailem na moje konto w usłudze (
mojadres@pbsync.com) i też się nie pojawił! Czytnik poprawnie synchronizuje się z usługą i jest z nią połączony, ale wygląda tak jakby problem leżał po stronie Pbsync.com: albo te pliki nie dochodzą na ten serwer, albo serwer nie przesyła ich do czytnika, a poza tym tydzień temu nie było problemów, a ja od tego czasu niczego w konfiguracji nie zmieniałem. Książki z Legimi, bo tę jeszcze formę pobierania ebooków przez sieć stosuję, pojawiają się prawidłowo. Napisałem już do suportu PocketBooka i Publio, ale pomyślałem , że może ktoś z Was zetknął się z podobnym zjawiskiem. Oczywiście zawsze można zrobić reset do ustawień fabrycznych, wgranie nowego firmmawaru, ale robić to z tego jednego powodu...
Pozdrawiam i liczę na pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
--
LeHardi