Teraz jest 23 lis 2024 10:02:48




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2012 17:14:58
Posty: 8
eCzytnik: InkBook Classic 2
Post Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Witam,

Mam problem z aktualizacją oprogramowania dla Inkbooka Classic2. Podczas próby pojawia się komunikat o aktualności oprogramowania pomimo posiadania fabrycznej wersji 1.0.3. Na stronie http://my-midia.com/pl/inkbook-classic-2-4/ widzę że jest już wersja 1.3.0. Czy udało Wam się zaktualizować ten model do nowej wersji ?

pozdrawiam
WM


29 wrz 2017 19:37:42
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
wojnarabc napisał(a):
Witam,

Mam problem z aktualizacją oprogramowania dla Inkbooka Classic2. Podczas próby pojawia się komunikat o aktualności oprogramowania pomimo posiadania fabrycznej wersji 1.0.3. Na stronie http://my-midia.com/pl/inkbook-classic-2-4/ widzę że jest już wersja 1.3.0. Czy udało Wam się zaktualizować ten model do nowej wersji ?

pozdrawiam
WM


Mi się udało za trzecim razem. Dwa razy wywaliło aktualizację i potem błędnie podawało, że wersja jest aktualna. Pomogło wyłączenie i ponowne włączenie czytnika. Historie tej mistycznej przygody jaką jest aktualizacja InkBOOKa opisałem na blogu. Głowną zmianą jest to, że aktualizacja przyniosła zoom w plikach PDF. Podczas aktualizacji język menu może zostać zmieniony na angielski.

_________________
Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


29 wrz 2017 22:07:48
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2012 17:14:58
Posty: 8
eCzytnik: InkBook Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Dziękuję za radę, niestety po kilku restartach nadal twierdzi że aktualna :(. Puściłem zapytanie na firmowy adres mailowy. Zobaczymy czy coś poradzą.


30 wrz 2017 16:55:18
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 sty 2012 17:14:58
Posty: 8
eCzytnik: InkBook Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Poradzili :). Wyszło że mają chwilowe problemy z mechanizmem aktualizacji zdalnej. Poniżej ich rady jak to obejść:

1. Zapisz plik z aktualizacją (update.zip) bezpośrednio w katalogu głównym pamięci wewnętrznej urządzenia.
2. Przed rozpoczęciem dalszych czynności zalecamy podłączenie urządzenia do ładowania. Pozwoli to uniknąć wyłączenia się urządzenia w wyniku rozładowania baterii, a co za tym idzie, ewentualnych błędów w instalacji. Zalecamy również o ówczesne kopiowanie własnych plików z czytnika na np. komputer w celu dodatkowego zabezpieczenia swoich danych.
3. Włącz urządzenie
4. Gdy czytnik wykryje obecność aktualizacji (update), na ekranie pojawi się okno z informacją: "Znaleziono plik aktualizacji: '....../update.zip'. Czy chcesz zainstalować?". Należy zatwierdzić. Proces aktualizacji może potrwać do kilkunastu minut.
5. Po zakończonej aktualizacji urządzenie automatycznie ponownie się uruchomi, usunie plik z aktualizacją i będzie gotowe do dalszej pracy.

Link aktualizacji do wersji 1.2.3: https://drive.midiapolis.com/public.php ... bcbdc8949e

W moim przypadku poszło bez problemów :).


02 paź 2017 20:55:28
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 mar 2018 15:54:56
Posty: 2
eCzytnik: InkBOOK Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Oto darzę was ponurym pozdrowieniem!

Jakiś czas temu połasiłem się na zakup Inkbooka Classic 2. Sprzęt działa jak ostatni szmelc, więc postanowiłem go zaktualizować. Ale i to okazało się nie działać. W oknie aktualizacji ciągle wyskakuje mi komunikat, że oprogramowanie czytnika jest aktualne, mimo iż to wersja 1.0.0. W polu nazwy modelu widnieje : Inkbook Classic 2_DEMO.

Postanowiłem więc szukać aktualizacji na stronie wskazanej w instrukcji (my-midia), lecz tam nie ma żadnych plików do pobrania, albo pokazuje się zglitchowana strona.

Czy jakaś dobra duszyczka mogła by wrzucić link do pobrania paczki z aktualizacjami i wyjaśnić mi, co oznacza ta niepokojąco brzmiąca nazwa modelu urządzenia?


08 mar 2018 16:09:20
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Darzbór! Witaj w gronie cierpliwych użytkowników InkBooka.

O ile pamiętam plików aktualizacji producent na stronie nie udostępniał.

Można napisać na support korzystając z formularza na stronie inkbooks.eu - z mojego doświadczenia nawet odpowiadają.

Pozwolę tu sobie zacytować budujący fragment ze wspomnianej wyżej strony:
Cytuj:
Cechuje nas:

Jakość obsługi. Kierujemy się zasadą "po pierwsze Klient", w myśl której możesz liczyć na pełną i fachową obsługę. Jeśli masz jakieś pytania - skontaktuj się z nami.


Moim zdaniem trafił Ci się jakiś wczesny egzemplarz "wystawowy".

U mnie w sekcji Aktualizacja systemu w polu Model urządzenia stoi: "Classic 2".

Zaznaczam, że nie pamiętam by jakaś aktualizacja przebiegła całkowicie bezproblemowo. Niemniej jednak wszystkie po kilku próbach udawało się załatwić przez Wi-Fi.

_________________
Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


08 mar 2018 21:35:37
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 08 mar 2018 15:54:56
Posty: 2
eCzytnik: InkBOOK Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Po raz piętnasty próbowałem zaktualizować system z poziomu ustawień. Nigdy więcej nie kupię żadnego czytnika z tej firmy.


08 mar 2018 23:14:57
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 08 lut 2012 16:18:28
Posty: 318
eCzytnik: i62HD AG, 2x inkBook Onyx, PB 623
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Ta firma od dłuższego czasu już nic nie wypościła nowego. Wypompowała się z rewolucyjnych produktów. Nie wiem czy bać się jakiegoś nowego produktu? Możliwe ze znienacka nas czymś znowu potraktują. Jak żyć? Poratujcie.


09 mar 2018 14:20:34
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 11 gru 2011 19:33:43
Posty: 893
eCzytnik: Kindle Classic InkBOOK Classic 2
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
o.Ponuraque napisał(a):
Po raz piętnasty próbowałem zaktualizować system z poziomu ustawień. Nigdy więcej nie kupię żadnego czytnika z tej firmy.

U mnie generalnie sprawę załatwiały 2-4 prób.

Myślę, że jesteś w uprzywilejowanej pozycji, bo wiesz, że konkretnie coś nie działa, a nie czasem działa a czasem nie.

_________________
Recenzje e-czytników PocketBook Touch HD 3 - recenzja czytnika InkBOOK LUMOS - recenzja czytnika


09 mar 2018 18:28:58
Zobacz profil WWW
Użytkownik

Dołączył(a): 04 lut 2019 15:14:57
Posty: 1
eCzytnik: ink
Post Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2
Cześć

Panowie czy ktoś z Was ma dostępny plik update.zip do tego modelu?? Obojętnie z jakiej wersji... na chwilę obecną system przestał działać i wrzucenie "ręczenie" aktualizacji być może pozwoli uruchomić mój czytnik ....


04 lut 2019 15:20:03
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: