Witam, Szanowni forumowicze, szukam sposobu na rozwiązanie problemu braku widocznych książek, wysłanych @ na chmurę Amazon. Książki są widoczne na koncie Amazon, natomiast nie widać ich na czytniku (jest łączność wi-fi). Na początku udało mi się wysłać kilka książek bezproblemowo przez Calibre. Czy jest to kwestia ustawień Kindle, czy problem jest spowodowany innym czynnikiem? Chciałbym zaznaczyć, że sprawdzając ustawienia mojego Kindle, zrobiłem restart urządzenia.
A ten kindle jest na pewno przypisany do tego konta? Adres email w Settings > Personalise Your Kindle -> Send-to-Kindle E-mail się zgadza?
_________________
Zgred - Rafał Ziemkiewicz napisał(a):
Dziś trzeba pisać o mieczach, czarach, toporach i wojowniczkach w blaszanych bikini, wszystko inne to już jest nisza w niszy. Albo o nastoletnich wampirach.
Wygląda na to, że jest już ok. Zgłosiłem problem na online support amazon.com, gdzie otrzymałem informacje, że opisany przeze mnie problem, nie dotyczy tylko mojego konta oraz przypisanego Kindle, ale jest awarią globalną. Case została rozwiązany, widzę moje książki z konta na Kindle. Cyfranek i t3d, dziękuję za odpowiedzi oraz sugestie. Pozdrawiam.
Mam pytanie do użytkowników. Przesłałem przez maila na swój czytnik (classic 4) książkę. Przyszła bez problemów ale nie została na chmurze. Czy coś zrobiłem nie tak? Czy trzeba coś ustawić żeby też w chmurze zostawało?