Widze ze podobne tematy były, ale moze nie do końca takie same
Od 3 dni mam Kindle Oasis. Ale.. No wlasnie.. albo z moim egzemplarzem jest cos nie tak albo nie umiem go obsłużyć. O co chodzi. Kupuje książki , przesyłam za pomocą maila i nic. Nie widze ich na głównej stronie. Pokazują sie 3 ostatnie i tyle. Jedyne co widE to anglojęzyczne amazona. Pk wpisaniu w wyszukiwarce, książka sie odnajduje. Poprzedni Papedwhite pokazywał wszystkie a ten doprowadza mnie do szału juz. Moze tl kwestia ustawien? More to drobnostka wynikająca z mojej niewiedzy. Próbuje sie upewnić zanim uznam ze jest zapusty i go zwrócę Z góry dziekuje
Spróbuj: - sprawdzić, czy w czytniku jest ostatni firmware; - czy ustawiony jest dobry czas; - czy widzi pliki wgrane do 'documents'. Ostatecznie reset ustawień do fabrycznych. Jeśli skontaktujesz się że wsparciem to i tak pewnie od tego diagnostykę zdalnie rozpoczną.
A próbowałaś podłączyć czytnik pod komputer kablem i zobaczyć czy książki przez Ciebie kupione są fizycznie na czytniku? Druga sprawa: u mojego syna na głównej stronie musi być podświetlone "DOWNLOADED" nie "ALL" a w opcjach wyświetlania "All Items" i "Title". W innym przypadku również nie widać nowych książek. Syn ma KINDLE 7.
_________________ Czytniki: 1 - Onyx Book X61E - samoczynnie pękł ekran w trakcie całonocnego ładowania 2 - PocketBook Basic 2 (614W) - sprzedany w stanie idealnym po 20 miesiącach użytkowania. 3 - PocketBook Touch Lux 3 (626) - sprzedany w stanie idealnym po 55 miesiącach użytkowania. 4 - PocketBook Touch Lux 4 (627) - RIP (samoistnie pękł ekran). 5 - PocketBook InkPad 3 (740) - mój, PocketBook Verse(629) - żony, Kindle PW5 - syna, Kindle 8 - córki, Kindle 7 - zapasowy
Ostatnio edytowano 05 lis 2016 12:03:13 przez kriss.kg, łącznie edytowano 1 raz