|
Vortal •
Zarejestruj •
FAQ
• Zaloguj
|
|
|
Teraz jest 22 gru 2024 20:23:11
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
PW 2 - problem z pamięcią Flash?
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
PW 2 - problem z pamięcią Flash?
Witajcie, od kilku tygodniu próbuję zdiagnozować problem, który na samym początku wydawał mi się niestabilnością systemu (ver. 5.6.5), ale widzę, że może mieć jednak sprzętowe podłoże.
Na początku roku Kindle przestał mi zapisywać postęp w czytaniu książek. Następnie kiedy chciałem przesłać za pomocą chmury (tylko takiej metody używałem przez 1,5 roku) na niego kilka zakupionych książek (polskie księgarnie), to po ściągnięciu na urządzenie i kilku minutach bezproblemowego czytania zaczęły pojawiać się komunikaty:
1. "Unable to Open Item - the selected item could not be opened. If you purhased this item from Amazon, delete the item and download it again from the Cloud on Home screen". Mimo iż nie były to książki zakupione z Amazonu, usuwałem je i ponownie pobierałem. Sytuacja się powtarzała.
2. "Item not Available - the item you were reading has been removed and is no longer available on your Kindle"
3. "Device Error - An unexpected error has occured. This can happen if you recently disconnected your Kindle from a computer without ejecting it safely. Please wait while your Kindle attempts to resolve this error". Sęk w tym, że zanim ten komunikta nie zaczął się pojawiać, to nigdy nie podłączyłem Kindle do komputera, ponieważ wszystkie książki przesyłałem przez chmurą Amazona.
Reset urządzenia (Reset Device) przywraca stan na dzień 15.12.2015 (książki przesłane na Kindle przed tą datą zostają) - mimo iż jest napisane, że powinien usunąć całą zawartość z urządzenia.
Pytania: 1. Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Jest to wina oprogramowania czy sprzętowa? 2. Chciałbym teraz wysłać PW2 na gwarancję (kupiłem go w polskim sklepie - VOBIS), ale nie potrafię wyczyść go z moich książek. Mimo tego że nie jest już połączony z moim kontem i usunąłem z katalogu documents wszystkie książki, to po resecie na dysku Kindle nadal się one pojawiają (stan na 15.12.2015). Jak trwale usunąć z pamięci Kindla wcześniejszą zawartość, nie chciałbym żeby po wysłaniu do serwisu, moje książki nagle pojawiały się na chomiku :/
Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Erisz
|
05 mar 2016 8:34:01 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
Re: PW 2 - problem z pamięcią Flash?
athame, dziękuję za odpowiedź.
Czy przywracanie ustawień fabrycznych to sekwencja: Menu/Settings/Menu/Reset Device - taką robiłem, zgodnie z instrukcją znalezioną na YT. Natomiast nie mam pojęcia co to jest Restore shipping mode.
JB i "trash" chyba przerastają moje możliwości techniczne.
Pozdrawiam, Erisz
|
05 mar 2016 21:17:15 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
Re: PW 2 - problem z pamięcią Flash?
Pow wpisaniu komendy pojawia się komunikat: Shipping Mode Failed - Unable to enter shipping mode owing to missing dictionaries or fonts.
Problem w tym, że ja żadnych słowników ani czcionek nie usuwałem.
|
06 mar 2016 16:34:14 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
Re: PW 2 - problem z pamięcią Flash?
Po staremu. Podłączyłem Kindle do kompa i widzę, że rzeczywiście nie mam katalogów z fontami i słownikami. Czy może są one gdzieś okryte? Mam wyłącznie
/active content sandbox /documents <-- folder jest z datą 15.12.2015, czyli tą na którą "powraca" zawartość czytnika cały czas. plik syncguid.dat
@athame, dziękuję za zainteresowanie tematem.
Pozdrawiam Erisz
|
08 mar 2016 12:31:18 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
Re: PW 2 - problem z pamięcią Flash?
Katalogu "System" właśnie nie mam. Próbowałem znaleźć pliki na necie, żeby ewentualnie wrzucić na czytnik, ale nic nie mogę znaleźć. O JB poczytam.
Pozdr, Erisz
|
08 mar 2016 19:06:29 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 mar 2016 8:02:16 Posty: 6
eCzytnik: Kindle PW2
|
Re: PW 2 - problem z pamięcią Flash?
No cóż, technicznie nie ogarnąłem problemu, więc postanowiłem czytnik zareklamować. A tutaj przede mną jeszcze większe schody, ponieważ w 2014 r. kupiłem go w sklepie Vobis, który był zarządzany przez VOBIS DIGITAL obecnie spółkę widmo. Teraz sklep internetowy prowadzi kolejna spółka, która nie "przejęła" zobowiązań poprzedniej, mimo iż ma ten sam adres. Ale o tym już w tym temacie nie będę pisał.
Athame, dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, Erisz
|
23 mar 2016 19:17:57 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|
|