|
Vortal •
Zarejestruj •
FAQ
• Zaloguj
|
|
|
Teraz jest 22 gru 2024 15:37:32
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 02 lip 2015 20:36:34 Posty: 3
eCzytnik: PW 3
|
Reklamacja PW 3
Witajcie Mam dla was jedno pytanie. Wiem, że problem reklamacji ( a właściwie brak problemu podczas reklamacji ), był już wałkowany tysiące razy jednak nie znalazłem jednej odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. Zauważyłem, że obudowa zaczyna się delikatnie odklejać od tej części co jest przy ekranie ( nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć ) i powstały tam takie małe wgniecenia. Nie przeszkadza to w ogóle w czytaniu ( nawet jak się komuś nie powie to tego nie zauważy ) jednak chciałbym mieć w pełni sprawny czytnik ponieważ zamierzam z niego kilka lak korzystać.
Ale odnośnie pytania, wiem, że Amazon nie robi żadnych problemów z wymianą, jednak jak to jest z pobraniem kwoty z karty kredytowej ? Korzystam z karty wirtualnej ING i nie wiem jaką kwotę muszę na niej mieć aby reklamować czytnik. Jedno piszą, że dolara , inni że całą wartość produktu.
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi
Pozdrawiam
|
18 lip 2015 19:03:47 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 05 lip 2012 11:53:07 Posty: 469
eCzytnik: Nook ST, PB 613
|
Re: Reklamacja PW 3
Nie wiem jak jest z reklamacja, ale co do kwoty to podejrzewam, ze chodzi o 1 $ bo to jest typowe sprawdzenie karty - , tak działają wszelkie płatności dokonywane z karty kupując za granicą. Każdorazowo na karcie oprócz kwoty głównej za zakupy jest blokowana kwota 1 $ ( w przeliczeniu na złotówki jeśli to karta prowadzona w PLN) i jest zwracana po zakończeniu transakcji.
|
18 lip 2015 20:09:26 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|
|
|