
Re: After glow 2 bateria i sklep
Mało rzeczy człowieka tak denerwuje jak taka sytuacja... co?

Sądząc z mojej dotychczasowej interakcji z serwisem wcale mnie to nie dziwi. Szkoda... czytając to, czy nawet zagraniczne forum widziałem przedstawicieli firmy aktywnie udzielając się tu i myślałem "o, jaka fajna firma ustawiona frontem do klienta". Ale serwis działa jak wszędzie... pierwsze podejście to zniechęcić klienta do reklamacji.
No nic... daj znać jak ci w poniedziałek pójdzie. Może mogłabyś zapytać jakie konkretne warunki trzeba spełnić, żeby uzyskać to "do 8 tygodni na jednym ładowaniu"? Wiesz.. coś w rodzaju - wyłączone wifi, odinstalowane wszystkie apki z google play i wyłączone konto, 10 min dziennie czytania bez podświetlenia, 23 godz i 50 min czytnik w stanie wyłączonym na dobę. Ja chętnie taki test u siebie bym przeprowadził, byle bym znał wymagania... tyle, że musiałbym czytać po staremu na tablecie przez 2 miesiące.