Teraz jest 29 mar 2024 8:10:54




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Kindle 7 vs. Onyx Boox C65S 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 17 gru 2014 20:48:43
Posty: 2
Post Kindle 7 vs. Onyx Boox C65S
Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem kompletnym laikiem w temacie czytników e-book`ów. Proszę więc o wyrozumiałość.

Chcę kupić czytnik e-book`ów do 350 zł. Na rynku znalazłem aktualnie dwa modele - nowy Kindle 7 (6'' ekran dotykowy) oraz Onyx Boox C65S. Pierwszy kosztuje 319zł natomiast drugi 269zł. Próbowałem porównać obydwa czytniki, przeglądając ich specyfikacje oraz funkcje. Trzymałem w ręku obydwa urządzenia. Im więcej czytam na ten temat tym więcej wątpliwości powstaje. Mam ogromy dylemat który czytnik wybrać. Jest to moje pierwsze takie urządzenie wiec chciałbym dokonać przemyślanego zakupu. Jednakże bez fachowych rad nie jestem w stanie sobie sam poradzić. Przejechałem całe miasto wzdłuż i wszerz, będąc w wielu mniejszych/większych sklepów z elektroniką. Żaden z pracowników nie był w stanie mi doradzić. Zwracam się z ogromną prośbą do Forumowiczów a zarazem użytkowników jednego jak i drugiego czytnika o pomoc. Proszę wskazać plusy/minusy tych czytników, w skrócie porównać. Który wybrać?!

Ponadto chcę zapytać:
1. Kindle 7, nad zakupem którego myślę jest w wersji z reklamami. Czy te reklamy nie przeszkadzają zbytnio? Czytałem i wiem że wyświetlają się w menu i na wygaszaczu jednak czy nie irytują?

2. Kupując Kindle 7/Onyx C65S mam dostęp do jakiejś bazy książek/czasopism po polsku>?

3. Wygodnym jest dotykowy ekran? Czy lepsze standardowe klawisze?

4. Kindle generacji 4 i 5 miały możliwość umieszczenia ich w funkcjonalnym etui z lampką led. Jednakże do Kindle 7 ani do Onyxa nie widziałem takich oprawek. Czy istnieją takie? Czy muszę dokupić lampkę do czytania w nocy? Jak wygląda czytanie w nocy?

Z góry DZIĘKI za wszelką pomoc. Piona pomocnym!


Ostatnio edytowano 17 gru 2014 22:10:14 przez Stolar, łącznie edytowano 1 raz