Teraz jest 29 mar 2024 3:34:40




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
czytnik zjada strony :O 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 13 mar 2014 20:28:27
Posty: 4
Post czytnik zjada strony :O
Witam
Jestem nowy w e-czytnikach i dopiero się uczę. Kupiłem na próbę taki używany Trekstore z TFT, ale już się nosze z zakupu jakiegoś e-inka. Ale nie w tym problem. Mam książkę, która mam w formacie PDF. Czytałem ja w formacie PDF, ale trochę mnie irytowało to, że czytnik sam przeniósł linijki dialogów do jednej linii... tzn chodzi o to, że w dialogach gdzie mieściły się na wyświetlaczu wypowiedzi dwóch osób, to czytnik wyświetlał to w jednej linii, inaczej niż w książce, bo tam jak się zmienia osobą mówiąca to zawsze jest od myślnika w nowej linii. (rozumiecie?). W pliku PDF na komputerze wszystko jest w jak najlepszym porządku, zgodnie z oryginałem, który również posiadam w domu. Stwierdziłem, że przekonwertuję do ePUB i tak tez zrobiłem - program Calibre. No i teraz otwieram program Calibre i tam ten przekonwertowany ePub jest ok, natomiast na czytniku jest nie ok!! Liczba stron na czytniku wynosi 133/ W PDF było ich 705 a oryginał ma 900 stron. O ile w pdf i epub na komputerze jest cały tekst, to na czytniku epub jest zjedzonych kilka set stron... losowo. Gdzie jest błąd? Przy konwersji? czy może czytnik nie taki, dać sobie spokój i już szukać jakiegoś e-inka?
Jeżeli był już taki lub podobny temat to proszę o wskazanie.
Dzięki za pomoc. Pozdrawiam


13 mar 2014 20:42:17
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 13 mar 2014 20:28:27
Posty: 4
Post Re: czytnik zjada strony :O
Dobrze, zapytam inaczej, czy mógłby ktoś przekonwertować dla mnie tego pdfa, co bym mógł zobaczyć czy problem leży w konwersji czy może w czytniku?
http://chomikuj.pl/miotlatychy/e-book


15 mar 2014 17:38:56
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 kwi 2011 19:15:50
Posty: 131
Lokalizacja: Kozienice
eCzytnik: kindle 3
Post Re: czytnik zjada strony :O