Re: Nowe czytniki 3664 i 5364
Dzień dobry Wszystkim (to mój pierwszy post
)
Kupiłem Prestigio 3664 bo:
- jest w dobrej cenie
- jest lekki
- podobał mi się
- ma niezły wyświetlacz, choć nie jest to Pearl, ale porównywałem z Kindle Touchem (model sprzed 2 lat bodajże) i wg mnie w Prestigio jest minimalnie lepszy
- jest prosty do bólu, z WiFi zrezygnowałem świadomie, wrzucam książki "kablem", czytam tylko książki
Po tygodniu uzytkowania i przeczytaniu dwóch książek mogę napisać co mi się już nie podoba
- używam angielskiego menu, bo polskie jest przetłumaczone tak, że napisy w menu "nachodzą" na siebie i są nieczytelne (są za długie)
- sprawia wrażenie zbyt delikatnego
- ramka boczna jest zbyt wąska, co powoduje, że trudno go trzymać jedną ręką i nie zasłaniać wyświetlacza (fakt, że nie mam małych dłoni)
- praktycznie brak dodatkowych akcesoriów, zwłaszcza futerałów, kupiłem filcowy z braku innych.
Ale i tak byłem zachwycony, bo po Thalii OYO II był objawieniem ( 2 książki bez żadnego zawieszenia się, no i wyświetlacz)
Kupiłem go 14 lutego. 23 lutego wieczorem przestała działać 1/3 wyświetlacza po włączeniu (w stanie spoczynku wyświetlał cały obraz). Czyli po prostu sie zepsuł.
Cóż, zdarza się, nawet się nie rozzłościłem specjalnie, po prostu pech. W poniedziałek 24 lutego wypełniłem formularz reklamacyjny, nastepnego dnia przyjechał kurier i zabrał czytnik. I to by było na tyle, czytnik przepadł w serwisie. Po dwóch monitach o przewidywany termin naprawy dostałem dzisiaj odpowiedź, że powinni skończyć w tym tygodniu, czyli zapewne czytnik otrzymam w przyszłym.
Małe podsumowanie.
Prestigio 3664, jeśli działa, jest naprawdę prostym, zgrabnym urządzeniem z dobrym wyswietlaczem e-ink, w miarę szybko działającym.
Ja swój egzemplarz mam zamiar, natychmiast po powrocie z serwisu, sprzedać i mam zamiar kupić za te same (a nawet minimalnie mniejsze) pieniądze Kindle Classic. Ponieważ potrzebuję urządzenia tylko do czytania, nie przeszkadza mi mniejsza ilość formatów, zakupione książki mogę sobie ściągnąć w "mobi".
Dlaczego tak? Bo Kindle w wypadku awarii wymienia czytniki "od ręki" bez żadnych ceregieli. Nie mam zamiaru ponownie przechodzić przez procedurę serwisową Prestigio. Szkoda mi czasu i nerwów. I to jest to, co w moich oczach "kładzie" całkowicie inne marki. Obsługa posprzedażna klienta.
Pozdrawiam wszystkich, mam nadzieję, że choć trochę pomogłem w kwestii wyboru tego czytnika
K