Teraz jest 27 lis 2024 0:17:43




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
[PW] Needs Repair... 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 31 mar 2013 2:07:34
Posty: 5
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post [PW] Needs Repair...
Posiadam Kinder Paperwhite z reklamami zakupionego w USA użyłem go ze 4 razy. Dziś po dwumiesięcznym nieużywaniu (kompletnie rozładowany) podczas ładowania wyświetlił się komunikat:
Your Kindle Needs Repair etc.
Chciałem go wskrzesić ale sobie nie radze.
Nic nie kombinowałem z softem (fabryczny - bodajże 5.3.1 na 99%).
Twardy reset nie pomaga. Przez chwile się uruchamia, jest napis kindle i animacja ładowania i chwilowy dostęp do pamięci USB. Chwile po tym logo znika i pokazuje się ten komunikat i za chwile dostęp do USB znika.
Błagam, pomóżcie.


02 kwi 2013 11:04:30
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2011 22:23:07
Posty: 85
eCzytnik: KK3G, K4NT, KPW
Post Re: [PW] Needs Repair...
Skorzystaj z pomocy Amazona (o ile sprzęt jest zarejestrowany):
https://www.amazon.com/gp/help/contact- ... -help.html?
Opisz problem, powinni wysłać ci nowy egzemplarz

_________________
Obrazek


02 kwi 2013 11:24:48
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 09 mar 2013 19:05:02
Posty: 18
Lokalizacja: stolica :)
eCzytnik: k-classic, k-pw, k-3g -k3, prs 650
Post Re: [PW] Needs Repair...
Ale jest z reklamami nie będzie problemów miał chłopak?


02 kwi 2013 11:43:49
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2011 22:23:07
Posty: 85
eCzytnik: KK3G, K4NT, KPW
Post Re: [PW] Needs Repair...
Wystarczy napisać, że zakupiliście w USA i przeprowadziliście się do Europy.

_________________
Obrazek


02 kwi 2013 11:46:36
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 31 mar 2013 2:07:34
Posty: 5
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: [PW] Needs Repair...
Kontaktowałem się. Niestety Amazon nie wyśle do Polski modelu z reklamami :-( Dlatego chciałbym spróbować zreanimować go.


02 kwi 2013 12:37:50
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 31 mar 2013 2:07:34
Posty: 5
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: [PW] Needs Repair...
Pomoże ktoś? :-(


03 kwi 2013 14:08:55
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 paź 2011 22:23:07
Posty: 85
eCzytnik: KK3G, K4NT, KPW
Post Re: [PW] Needs Repair...
A nie dałoby się w ten sposób, że zdejmujesz za opłatą reklamy i wtedy żądasz wymiany na sprawny z wysyłką do Polski?

_________________
Obrazek


03 kwi 2013 14:14:37
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 31 mar 2013 2:07:34
Posty: 5
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: [PW] Needs Repair...
Tego nie wiem ale nawet jeśli to 1. 20$ za zdjęcie + 2. przesyłka pewnie z 50zł i 3. obawa że przepadnie. (poczta etc. zdarza się) 4. z powrotem mogą się przyczepić o cło więc...

A spróbować zawsze można. Zawsze jest szansa, że pomoże przeflaszowanie?
Tylko jak?
Nie mówię, że za free.Mogę coś odpalić tylko rozsądnie (o ile zmartwychwstanie).
No chyba, że się nie da w ogóle PW przefleshowywać, w co nie wierze?
Czytam na angielskich forach, że można tylko nie ogarniam tego kompletnie - zbyt skomplikowane to jest no i poza tym nie znam Linuxa i zbyt dobrze angielskiego :-(


03 kwi 2013 18:02:17
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 17 sie 2012 9:57:50
Posty: 69
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: [PW] Needs Repair...
Przecież Amazon wyłącza reklamy za darmoszkę, to raz. Po drugie, jak wyłączysz reklamy, to masz czytnik w wersji International i obowiązuje gwarancja international. Poza tym, ja rozmawiałam kiedyś z konsultantem o wersji SO i powiedział, że mam do nich wysłać na własny koszt, a oni mi zwrócą. Pogadaj z kimś innym na czacie po prostu. Wysyłasz kurierem poczty z możliwością śledzenia przesyłki. I chyba nie było przypadku żeby się czepiano o cło, bo Amazon przykleja naklejkę czy coś, że jest to po prostu naprawa gwarancyjna, więc nie płacisz dwa razy za to samo.


03 kwi 2013 19:23:25
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 31 mar 2013 2:07:34
Posty: 5
eCzytnik: Kindle Paperwhite
Post Re: [PW] Needs Repair...
Dzięki za podpowiedź odnośnie czatu :-)
Jeszcze raz napisałem z Amazonem i teraz trafiłem na babkę co bez problemu przyjęła i wymienią.
Dla chętnych podaję jak to się odbywa:
Dziś (t.j. 03.04) po rozmowie na czacie otrzymałem info, że otrzymam UPS'em między 8 a 10.04 nowego a tamtego mam im odesłać w przeciągu do 30 dni bo inaczej mnie skasują za tego wymienionego. Zostałem obciążony 1$ za weryfikacje mojej karty kredytowej tylko :-)
Wysyłka również za free UPS na ich koszt.

Jak przyjdzie to dam znać i temat do kosza :D


03 kwi 2013 20:55:38
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: