Autor |
Wiadomość |
Użytkownik
Dołączył(a): 17 gru 2012 17:15:27 Posty: 12
eCzytnik: Onyx Boox M92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Z aluminium albo nawet czegoś w rodzaju bardzo twardej gumy . Zakładając ten temat, myślałam, że tylko u mnie takie cuda z joystickiem się dzieją, a tu widzę, że użytkowników z felernym klawiszem coraz więcej... Właśnie skończyłam lekturę książki, którą zamierzałam przeczytać na czytniku przed reklamacją, więc w tym albo następnym tygodniu postaram się skontaktować z serwisem. O dalszym rozwoju wypadków będę informować Was na bieżąco.
|
14 sty 2013 15:24:18 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 13 sty 2013 20:33:09 Posty: 3
eCzytnik: Onyx boox m92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Ta problem zatacza coraz szersze kręgi. Cieżko mi się będzie rozstać z czytnikiem na czas reklamacji. Ja również poinformuje jaki wynik będzie naprawy.
|
14 sty 2013 20:12:12 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 maja 2011 13:36:02 Posty: 393
eCzytnik: PRS 950 BooxM92 Kobo: AuraHD+Aura1
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Mi to pęknięcie w niczym nie przeszkadza; nakleiłem na joystick srebną taśmę co by zapobiec dalszej erozji i na razie śmiga. Reklamacja jest sprawna i szybka (z tego co mi wiadomo).
|
14 sty 2013 20:29:50 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 30 wrz 2012 8:41:13 Posty: 11
eCzytnik: onyx m92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Ja też dorzucam pęknięty joy, a ponadto m92 wrócił z serwisu i uruchamiał się przez około 40s teraz uruchamia się 2min06sek. Macie podobne obiawy . nadmieniam, że nie instalowałem nowych programów czy wrzucałem nowe pliki. To cacko nie kosztuje 50zł ale ponad tysiaka- wymogi powinno spełniać
|
16 sty 2013 20:45:20 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 maja 2011 13:36:02 Posty: 393
eCzytnik: PRS 950 BooxM92 Kobo: AuraHD+Aura1
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Sformatuj pamięć.
|
16 sty 2013 22:00:00 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 13 sty 2013 20:33:09 Posty: 3
eCzytnik: Onyx boox m92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Oddałem czytnik dzisiaj do reklamacji. W sklepie bez problemów przyjęli. Jednak nie wiadomo jak producent na to zareaguje, bo wygląda na uszkodzenie mechaniczne. No ale skoro jest wiecej przypadków tego typu to powinno przejść. Dziwna rzecz w karcie gwarancyjniej pisze że obudowa nie podlega gwarancji. Ale wydaje mi się że jostick raczej jest cześcią płyty głównej bo w końcu jest z nią połączony.
|
18 sty 2013 21:33:02 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 maja 2011 13:36:02 Posty: 393
eCzytnik: PRS 950 BooxM92 Kobo: AuraHD+Aura1
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Dla mnie nieistotne czy joy jest częścią płyty głównej czy obudowy, ewidentnie jest wykonany z wadliwego materiału, więc podlega wymianie. Gdyby nie forum, to też bym pokornie przepraszał, że niechcący zniszczyłem joya muśnięciami opuszki palca.
|
18 sty 2013 21:43:55 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 05 lis 2012 13:50:11 Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Pęknięte joysticki podlegają naprawie gwarancyjnej. Proszę się nie martwić i zgłaszać ów problem do sprzedawcy.
_________________ www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl
|
21 sty 2013 10:00:55 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 22 lis 2012 11:22:19 Posty: 4
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Witam, Czy pękanie joysticka dotyczy tylko określonej parti czytnikow M92 czy jest ogólną "cechą" tego modelu i nie ma co liczyć że w krótce pojawi się nowy model wykonanym z trwalszego materiału ?
|
21 sty 2013 13:45:28 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 05 lis 2012 13:50:11 Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Zgłosiliśmy ten problem producentowi. Wystąpił on w niewielkiej liczbie urządzeń, niemniej w ogóle nie powinien mieć miejsca.
_________________ www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl
|
21 sty 2013 13:49:37 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 08 maja 2012 22:24:09 Posty: 23
eCzytnik: M92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
hej, mam kłopot z joystickiem, na razie obwiązałam go nitką (jak guzik) i działa nie wyobrażam sobie 2 tygodni w pracy bez czytnika, czy jest szansa wymienienia samego joysticka w krótszym czasie, gdzieś w Krakowie? inaczej będzie czekał na urlop;-)
|
16 mar 2013 0:17:58 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 maja 2012 16:16:41 Posty: 429
eCzytnik: Onyx Boox i62 Espresso, HP SLATE 2
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Maggie - jest DUŻA szansa, że serwis wyrobi się w tydzień. Z moich doświadczeń tak wynika.
Ja zrobił bym tak : skontaktował bym się z ArtaTech w Czwartek lub Piątek, kuriera bym umówił na odbiór sprzętu w Poniedziałek. We Wtorek czytnik jest w ArtaTech - nawet jak wyślą go w Czwartek to w Piątek MAsz go spowrotem.
Zadzwoń do serwisu i się umów z nimi - powiedzą ci dokładnie jak długo potrwa naprawa - ale wymiana joy'a nie jest skomplikowana więc spokojnie się w dzień wyrobią.
_________________ HP SLATE 2 - Viliv S10 Blade - GigaByte M912M - Boox i62 Espresso
|
16 mar 2013 13:08:35 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 08 maja 2012 22:24:09 Posty: 23
eCzytnik: M92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
bardzo dziękuję za błyskawiczną odpowiedź, zastanowię się, ale mam trochę dużo czytania, i jakoś ani nie mam ochoty tego drukować ani czytać na kompie... więc tydzień to też wydaje mi się długo;-), a joystick wydaje się zabezpieczony, przynajmniej czasowo;-)
|
16 mar 2013 18:59:42 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 17 gru 2012 17:15:27 Posty: 12
eCzytnik: Onyx Boox M92
|
Re: Nazbierało się problemów... M92
Czytnik z pękniętym joystickiem wreszcie został przeze mnie reklamowany, pokrótce przedstawiam więc relację z przebiegu reklamacji: 1) 16.05. (czwartek po południu) - zgłoszenie przeze mnie reklamacji za pośrednictwem formularza na stronie Onyxa. 2) 17.05. - otrzymanie maila z informacją o wygenerowaniu etykiety dla kuriera. 3) 20.05. - odebranie czytnika przez kuriera (przed południem). 4) 21.05. - dotarcie czytnika do ArtaTech. 5) 22.05. - otrzymanie maila z informacją o zwrotnym nadaniu czytnika. 6) 23.05. - (czwartek przed południem) powrót czytnika do mnie. Wszystko przebiegło sprawnie, jestem pod ogromnym wrażeniem szybkiego serwisowania i perfekcyjnego już wyglądu joysticka . Oprócz jego wymiany sprzęt został gruntownie przetestowany, a oprogramowanie zaktualizowane. Dziękuję uprzejmie! A wszystkich niepewnych co do działań reklamacyjnych gorąco zachęcam do ich podejmowania, gdy zajdzie taka konieczność. W sprawie wymiany joysticka, jak widać, rozstanie z czytnikiem zajmuje zaledwie 3 pełne dni (przynajmniej tak było w moim przypadku), więc nie ma czego się obawiać . Pozdrawiam serdecznie!
|
23 maja 2013 12:29:39 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 11 maja 2011 13:36:02 Posty: 393
eCzytnik: PRS 950 BooxM92 Kobo: AuraHD+Aura1
|
Re: [Rozwiązany] Nazbierało się problemów... M92
Mój też był gruntownie testowany i mimo to nadal nie działa prawidłowo automatyczne usypianie, dodatkowo potrafi się samoistnie wybudzić. Opisywałem (zresztą nie ja jeden), że problemy pojawiają się przy nieznacznym spadku poziomu naładowania baterii. Będę żądał zwrotu pieniędzy, bo nie bawi mnie ponowne pakowanie i odsyłanie czytnika tylko po to, aby ponownie otrzymać informację o gruntownym przetestowaniu. Z prostej analizy wynika, że sprawdzanie polega na krótkotrwałej obserwacji.
|
23 maja 2013 13:06:55 |
|
|