Teraz jest 29 mar 2024 13:10:24




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Problem z odczytaniem książki 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 27 gru 2011 12:05:21
Posty: 6
eCzytnik: Onyx Boox i62
Post Problem z odczytaniem książki
Witam.
Mam problem z książką, którą otrzymałem do czytnika (Biografia Steva Jobsa). Ściągnąłem książkę z NEXTO.PL zgodnie ze wskazówkami. Książkę ściągnąłem za pomocą programu Adobe Digital Editions. Mam plik w formacie epub i jak wrzucam go na swój czytnik to wyskakuje mi komunikat: Brak uprawnień do otwarcia dokumentu. Sprawdź hasło lub ustawienia DRM.
Proszę o pomoc, bo jestem nowy w temacie ebooków i nie "ogarniam" tak bardzo jak Wy.
Z góry dziękuję za pomoc.


27 gru 2011 12:29:46
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 kwi 2011 19:15:50
Posty: 131
Lokalizacja: Kozienice
eCzytnik: kindle 3
Post Re: Problem z odczytaniem książki
andro1989, musisz zarejestrować czytnik w ADE, lub wyleczyć plik z DRM ;)


27 gru 2011 13:23:10
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 03 paź 2011 20:56:02
Posty: 55
eCzytnik: Onyx X60 Boox i62
Post Re: Problem z odczytaniem książki
Może pomóc konwersja z epub na epub w Calibre.


27 gru 2011 14:01:39
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 gru 2011 12:05:21
Posty: 6
eCzytnik: Onyx Boox i62
Post Re: Problem z odczytaniem książki
a jak to się robi, tzn. jak się rejestruje w ADE? jak wyleczyć z DRM plik? próbowałem konwersji z epub na epub w Calibre, ale dostaje komunikat: Nie można przekonwertować książki jest zablokowana DRM.


27 gru 2011 14:49:57
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 27 gru 2011 12:05:21
Posty: 6
eCzytnik: Onyx Boox i62
Post Re: Problem z odczytaniem książki
udało mi się z tą książką :) ściągnąłem najnowszego calibre i przekonwertowałem z epub na epub i wszystko ładnie działa :) tylko mam pytani bo jak chce zmienić czcionke to pokazuje mi się jedynie powiększenie a nie mogę wybrać rodzaju czy to jest normalne ?


27 gru 2011 16:33:59
Zobacz profil