Re: Onyx boox angel glow - dziwny ekran czy może to normalne
Witam z "updatem"
Czytnik reklamowany poprzeż EuroRtvAgd dnia 6 lutego 2013 wrócił do sklepu (wymieniony) 19 lutego 2013....... - to jest po 1,5 miesiąca !!!!!
Zrezygnowałem ze zrywania umowy, bo: czas na odpowiedź itd. byłby na pewno w tygodniach, ustawa mówi tylko o "odpowiednim" czasie naprawy, więc na pewno nie przyspieszyłoby to sprawy, a już 12 wiedziałem że czytnik wyjechał z Arta-tech 7 marca. Podobno dotarł do Euro 12 a im zabrało tydzień dostarczenie go spod W-wy do Krakowa. O tym ile zajęło dostarczenie do Arta-techu już pewnie wspominałem...
Oczywiście dzwoniłem tam z pytaniami, ale zawsze odpowiedź zaczynała się "czasami bywa tak, że importer potrzebuje więcej czasu na sprowadzenie jakiejś części..." itp. Dopiero jak mówiłem, że wiem o terminach dostarczenia do Arta-tech, to okazywało się że oni to też widzieli na swoim ekranie.... Na pytanie o jakąś rekompensatę - może pan napisać do działu obsługi klienta (to z kim rozmawiam?). Raz nawet usłyszałem na infolinii, że oni przewidują ok. dwa tygodnie na dowiezienie towaru do serwisu i dwa na odebranie....- to chyba bryczką z końmi jest ten transport.
Niemniej zdecydowałem, że zamiast próbować zrywać umowę w końcu odbiorę czytnik i napiszę do tego działu z formularza na stronie (podobno to taki sam dokument jak złożony pisemnie w sklepie..).
No tak. Fajnie byłoby gdyby to był jedyny problem, ale mam drugi - Arta-tech wymienił mi czytnik na nowy (fajnie), ale ten ma podobny (może trochę słabszy) defekt na dole ekranu..... I tu trochę ręce mi opadły. Czytnik mi się naprawdę wydaje jednym z lepszych na rynku - gdyby nie ten dół ekranu byłoby 100% ok.
Zauważyłem, że jak się korzysta w ciemnym pomieszczeniu z podświetlenia czytnika, to wtedy akurat przy czytaniu tego nie widać, ale patrząc pod ostrym kątem na dół czytnika wyraźnie widać "ryski" ("szron"
na dole ekranu. I tylko tam. Chciałbym się upewnić, że można mieć (jak Ty) czytnik bez tego (d)efektu