Patrzę dziś na konto, i zonk, -72,30 Amazon mi zabrał. Kupiłem parę miesięcy temu Kobo glo HD a potem Voyage. Kobo zwróciłem. Jakbym wiedział że będą takie numery wycinać to usunąłbym wcześniej kartę płatnicza z konta Amazonu. Zrobiłem to dopiero dziś. Jakieś podejrzenie ktoś ma czemu tak się stało? I czy teraz moje pieniądze będą bezpieczne?
Dziękuję. Nasiałem paniki. a wszystko już wyjaśnione. Napisałem do supportu, za kilka minut otrzymałem maila z odpowiedzią, w której były przeprosiny i obietnica zwrotu pieniędzy. System się pomylił. Zastanawiam się tylko, co zrobiłby ktoś, kto ni huhu po angielsku nie rozumie? Ale chyba się czepiam, bo wtedy nic by z Amazonu nie zamawiał. W każdym razie jestem kolejny raz pozytywnie zaskoczony jakością obsługoi w Amazonie.