Teraz jest 28 mar 2024 12:28:55




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Po raz kolejny- jaki czytnik ? 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 02 cze 2012 18:17:04
Posty: 1
Post Po raz kolejny- jaki czytnik ?
Po pierwsze chciałem przywitać się z użytkownikami tego forum.
Przygody z e-bookami jeszcze nie zacząłem ,nawet nie wiem czy kiedykolwiek zacznę. Jako że jestem jeszcze uczniem liceum, szukałem długo urządzenia, które pomoże mi w nauce , czegoś gdzie będę miał całą bibliotekę, oraz gdzie od czasu do czasu będę mógł coś zanotować. Przewijały to netbooki , to tablety. Barierą była albo cena albo eksploatacja moich oczu :D Teraz poważnie zastanawiam się nad kupnem e-readera.Na allegro znalazłem model Hanvon N526.Przekonuje mnie przede wszystkim możliwość robienia odręcznych notatek oraz cena.
Z tąd 2 pytania:
1.Na czytniku miałem zamiar "odtwarzać" opracowania,atlasy,podręczniki oraz własne dokumenty. Czasami jakąś książkę ew. zasady ruchu drogowego (za chwilę prawko :D )Gdyby się zdarzyło,jak czytniki radzą z ew. kolorowymi mapami obrazkami ?Próbówałem przekonwertować pdf na doc i na skalę szarości ,ale rozwalało polskie znaki albo twożyło 1GB dokument :(
2.Czy tworzenie odręcznych notatek to chwyt marketingowy, czy rzeczywiście idzie w miarę skutecznie notować np. na lekcji ?
3. Czy ten Hanvon daję radę? Jeśli nie proszę, polećcie jakiś ciekawy model do 500 zł ;)
Z góry dziękuję za ew odpowiedzi i rady
POZDR.


02 cze 2012 18:33:54
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 28 sie 2011 3:38:06
Posty: 68
eCzytnik: iPAQ rx1950, SGS i9000, Boox X61S
Post Re: Po raz kolejny- jaki czytnik ?