Teraz jest 29 mar 2024 1:35:51




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Nook Simple Touch vs. 2 modele Pocketbook'a 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 25 gru 2013 16:01:59
Posty: 2
eCzytnik: szukam
Post Nook Simple Touch vs. 2 modele Pocketbook'a
Witam wszystkich użytkowników forum :)
Od niedawna zastanawiam się nad kupnem czytnika e-booków, w drodze eliminacji w grze zostały 3 czytniki:
1. Nook Simple Touch
2. Pocketbook 624 Basic Touch
3. Pocketbook 613 Basic
Szukam czytnika do max 400zł, najbardziej jestem zdecydowany na Pocketbook'a 624 (dla którego zwiększyłem mój budżet ;) )
Czy w tej cenie proponowane przeze mnie czytniki są warte uwagi? Czy lepiej zainteresować się innymi modelami?
Jestem w tej kwestii zielony, więc proszę o pomoc bardziej zorientowanych użytkowników.


25 gru 2013 16:08:18
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04
Posty: 1433
Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
Post Re: Nook Simple Touch vs. 2 modele Pocketbook'a
Do tej ceny - max. 400 zł to jeśli miałbym zamiar rootować i poszerzać możliwości czytnika, to zdecydowanie brałbym Nooka ;)
Jeśli nic z tych rzeczy by mnie nie interesowało, tylko możliwości oferowane "z pudełka" to chyba znów zdecydowanie PB 624 Touch - to nowa konstrukcja (model 613 ma już swój schyłkowy czas).

Poza tymi dwoma, w tym zakresie cenowym można zwrócić uwagę na podstawowy Kindle 5 (ale brak dotyku, brak audio, brak polskiego menu, brak slotu na karty, konwersja wszystkiego do mobi) albo Onyx A62S (mocna konstrukcja ale cięższy, ekran gorszy od Pearla, brak WiFi, dotyk na rysik - bardziej dokładny, ale też bardziej kłopotliwy niż palec).

Czyli w/g mnie, w tej cenie to PB 624 Touch jest najlepszy dla początkującego ebookowca ;)
Chyba że dobrze się zna Androida i lubi dłubać w systemie - wtedy Nook Touch (ale brak audio).

_________________
W Obrazek też ;)


25 gru 2013 18:46:32
Zobacz profil WWW
SwiatCzytnikow.pl
Avatar użytkownika