Teraz jest 29 mar 2024 1:19:42




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Amazon Kindle/Onyx BOOX 60 (porada ogólna) 
Autor Wiadomość
Użytkownik

Dołączył(a): 15 lis 2010 21:33:58
Posty: 6
Post Amazon Kindle/Onyx BOOX 60 (porada ogólna)
Witam!
Jestem świeży, odrazu mówię :) Piszę w bardzo ważnej sprawie. Otóż jestem studentem, a wiadomo, każdy student ma książki. Ja tych książek mam mnóstwo... klika tysięcy stron w semestrze. Gdyby przemnożyć to przez 10gr za xero strony, wychodza ogromne pieniążki, na tyle duże, że bardziej opłaca się zakupić ebooka, który szybko mi sie zwróci, a przy okazji przyda do innych rzeczy :) I tu mam kilka pytań. Z tego co badam internet w poszukiwaniu jakiegoś dla mnie odpowiedniego (czyli posiadającego WI-FI, czytającego .pdf, .jpg, .doc/docx i inne formaty w tym stylu, no i przede wszystkim tani i łatwy i dostępny w eksploatacji) i znalazłem 2 modele:

1) Onyx BOOX 60
2) Amazon Kindle 3