Autor |
Wiadomość |
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57 Posty: 88 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
|
inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Drodzy Użytkownicy, Możecie dokonać aktualizacji swoich inkBOOK'ów Onyx do najnowszej wersji.Zmiany w wersji V1.0.0-2015070717: * Sklep z aplikacjami Midiapolis App Store, która umożliwia pobieranie i instalację aplikacji firm trzecich. * Naprawiony błąd uruchamiania urządzenia z zainstalowaną kartą SD. * Nowa aplikacja do słowników (QuickDic). * Udoskonalony tryb A2. * Poprawki błędów i lepsze działanie systemu i aplikacji. Więcej informacji na stronie: http://www.my-midia.com/#!aktualizacje/cxp2P.S: Aktualizacja bezprzewodowa OTA (over-the-air) niedostępna.
_________________ inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK
|
31 lip 2015 12:50:38 |
|
|
SwiatCzytnikow.pl
Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21 Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
|
Re: inkBOOK - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Skąd wziąć słowniki do QuickDic? Sprawdzając słowo dostaję tylko komunikat "there's no dictionary on your device", w samej aplikacji nie ma opcji ściągnięcia.
_________________ http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle) http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.
|
31 lip 2015 14:13:09 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 05 lis 2012 13:50:11 Posty: 269
eCzytnik: Onyx Boox
|
Re: inkBOOK - aktualizacja V1.0.0-2015070717
_________________ www.booxsource.com www.onyx-ereader.pl
|
31 lip 2015 14:15:23 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57 Posty: 88 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
|
Re: inkBOOK - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Vroo, pobierz je proszę z https://drive.midiapolis.com/public.php ... 8ca4997a48 i rozpakuj je do folderu QuickDic. Dodatkowe pary słowników można pobrać z oficjalnej strony QuickDic: https://code.google.com/p/quickdic-dict ... loads/list
_________________ inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK
|
31 lip 2015 14:26:38 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57 Posty: 88 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
|
Re: inkBOOK - aktualizacja V1.0.0-2015070717
1. Uruchom aplikację QuickDic, 2. Odznacz "Show only local" 3. Wybierz pary słownikowe, które Cię interesują do pobrania
_________________ inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK
|
31 lip 2015 14:47:18 |
|
|
SwiatCzytnikow.pl
Dołączył(a): 14 sie 2010 11:00:21 Posty: 1873
eCzytnik: kindle, onyx, nook, kobo, pb, ipad
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Dzięki za pomoc. Pobrałem słowniki i działają. Lista po odznaczeniu "local" pojawia mi się dopiero teraz, po pierwszym uruchomieniu jej nie było. Chociaż i tak chyba wygodniej pobrać na komputer.
_________________ http://swiatczytnikow.pl (dawniej: Świat Kindle) http://ebooki.swiatczytnikow.pl - (prawie) wszystkie polskie e-booki w jednym miejscu, czyli porównywarka ofert księgarni.
|
31 lip 2015 14:59:35 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2015 18:19:04 Posty: 36
eCzytnik: Nook Simple Touch, InkBook
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Czytnik zawiesił mi się w trakcie aktualizacji, a na ekranie pojawił się wykrzyknik. Komputer już nie widzi czytnika. Czytnik co jakiś czas się resetuje, ale nie włącza. Co ja mam teraz zrobić? Po co mi była ta aktualizacja. Bardzo proszę o pomoc, bo jeśli mam teraz wysłać czytnik do serwisu, to zaczynam żałować zakupu.
Mam pytanie jeszcze do użytkowników forum. Czy mam jeszcze szansę zwrócić czytnik (14 dni nie upłynęło) kupiony w sklepie internetowym (Agito). Czy czytnik musi być w stanie nienaruszonym.
|
01 sie 2015 8:49:27 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 30 wrz 2014 11:08:57 Posty: 88 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Proszę skontaktuj się z Serwisem Arta Tech - tel. 71 750 90 98 (8:00 - 16:00) lub e-mail serwis@artatech.pl. Czy wykonałaś polecenie z pkt. 3 tj. podłączyłaś urządzenie do ładowania w trakcie aktualizacji?
_________________ inkBOOKS - sklep z ebookami, audiobookami, e-prasą oraz czytnikami e-booków inkBOOK
|
01 sie 2015 10:36:45 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2015 18:19:04 Posty: 36
eCzytnik: Nook Simple Touch, InkBook
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Tak urządzenie było cały czas pod ładowarką. Teraz bezustannie resetuje się i pokazuje ekran z przewróconym ludzikiem androida i wykrzyknikiem. Tak będzie chyba aż do wyładowania. Szkoda, że serwis nie działa w trakcie weekendu. Spróbuję się skontaktować telefonicznie w poniedziałek z samego rana (maila już wysłałam). Czas mnie nagli, bo tylko do środy mogę ewentualnie zwrócić czytnik do sklepu i odstąpić od umowy ze względu na kupno na odległość. Szkoda by było
|
01 sie 2015 11:45:31 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 09 lis 2009 20:20:04 Posty: 1433 Lokalizacja: Kraków
eCzytnik: inkBOOK Onyx
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Szkoda, że tak się stało - coś poszło nie tak w trakcie aktualizacji. Czy nigdy wcześniej czytnik Ci się samoczynnie nie restartował ? Bo tylko taki scenariusz mi przychodzi do głowy, albo błędy zapisu/odczytu w pamięci wewnętrznej. Taki symbol ludzika z wykrzyknikiem, do naprawy najpewniej będzie wymagać wizyty czytnika w serwisie (ponowne wgranie oprogramowania przez kabelek). Jak mój Onyx miał awarię i kurier go zabrał do serwisu we wtorek, to wrócił na czwarty dzień (w piątek), więc czytnik może być szybko z powrotem. U mnie po aktualizacji zauważyłem jedną drobną rzecz. Miałem wcześniej sklep Midiapolis App Store i po aktualizacji zrobiły mi się dwa sklepy na liście aplikacji (te same wersje i ilości danych). Po sprawdzeniu w katalogach systemowych widzę, że pozostał stary plik "midiapolis_app_store.apk" i obok jest nowy "midiapolis_app_store_1.1.apk". Nie wiem czy tak jest wszędzie, czy tylko u mnie, bo przed aktualizacją miałem sklep wyłączony (dezaktywuj) w zarządzaniu aplikacjami.
_________________ W też
|
01 sie 2015 15:42:19 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 04 lis 2014 0:57:06 Posty: 8 Lokalizacja: DTR
eCzytnik: Lynx T68
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
No to może serwis zastanowi się nad udostępnieniem pliku *.img do rkbatchtool czy jak tam się to narzędzie nazywa. Kiedyś miałem tablet goclevera i tam się w ten sposób wgrywało updaty softu... program prosty w obsłudze...
|
02 sie 2015 18:56:56 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 24 cze 2015 18:19:04 Posty: 36
eCzytnik: Nook Simple Touch, InkBook
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
| | | | airs napisał(a): Szkoda, że tak się stało - coś poszło nie tak w trakcie aktualizacji. Czy nigdy wcześniej czytnik Ci się samoczynnie nie restartował ? Bo tylko taki scenariusz mi przychodzi do głowy, albo błędy zapisu/odczytu w pamięci wewnętrznej. Taki symbol ludzika z wykrzyknikiem, do naprawy najpewniej będzie wymagać wizyty czytnika w serwisie (ponowne wgranie oprogramowania przez kabelek). Jak mój Onyx miał awarię i kurier go zabrał do serwisu we wtorek, to wrócił na czwarty dzień (w piątek), więc czytnik może być szybko z powrotem. U mnie po aktualizacji zauważyłem jedną drobną rzecz. Miałem wcześniej sklep Midiapolis App Store i po aktualizacji zrobiły mi się dwa sklepy na liście aplikacji (te same wersje i ilości danych). Po sprawdzeniu w katalogach systemowych widzę, że pozostał stary plik "midiapolis_app_store.apk" i obok jest nowy "midiapolis_app_store_1.1.apk". Nie wiem czy tak jest wszędzie, czy tylko u mnie, bo przed aktualizacją miałem sklep wyłączony (dezaktywuj) w zarządzaniu aplikacjami. | | | | |
Mój czytnik rzeczywiście wylądował w serwisie. Tak mi się nieszczęśliwie złożyło, że miał być prezentem na moje urodziny i dokładnie w dniu urodzin (4 sierpnia) zabrał go kurier. Urlop mija, a ja doceniam mojego niezawodnego nooka. Inkbook restartował mi się wcześniej samoczynnie, ale podczas włączania (tzn. jakby nie mógł się do końca włączyć i restartował się). W trakcie pracy tego nie zauważyłam, ale z drugiej strony miałam go niewiele ponad tydzień i to wieczorami, więc nie zdążyłam go jeszcze sprawdzić. Teraz, z perspektywy czasu myślę, że trafił mi się jakiś felerny egzemplarz, bo nawet nie chciały na nim działać niektóre aplikacje, które w testach na Świecie Czytników działały świetnie. Być może wcześniej czy później i tak trafiłby do serwisu, a aktualizacja tylko to przyspieszyła. Pozostaje mi się uzbroić w cierpliwość (oj to bardzo trudne...), liczyć, że pracownicy serwisu nie są zasypani reklamacjami i jeszcze chociaż pod koniec urlopu będzie mi dane pocieszyć się moim prezentem
|
08 sie 2015 10:41:02 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 21 sie 2015 0:13:40 Posty: 3
|
Re: inkBOOK - aktualizacja V1.0.0-2015070717
Problemy ze słownikiem: 1) link mediapolis działa, ale słownik PL-ENG słaby, akurat chciałem przetłumaczyć "czekan", "raki" - i lipa 2) link google nie działa (błąd 403) 3) w aplikacji QuickDic klikam, żeby pobrało inny słownik PL-ENG i pojawia się napis "download failed: null"
|
21 sie 2015 12:02:58 |
|
|
ArtaTech.pl
Dołączył(a): 07 sie 2015 11:12:00 Posty: 142 Lokalizacja: Wrocław
eCzytnik: inkBOOK
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
maak, wygląda na to, że QuickDic zniknęło całkowicie. Nie można go już pobrać z Google Play Store, a 403 wyskakuje dlatego, że tej strony też już nie ma (w sumie to powinno być 404).
EDIT: Zbierzemy słowniki, które mamy i prześlemy je w formie linku do Midiapolis Drive.
|
21 sie 2015 16:46:17 |
|
|
Użytkownik
Dołączył(a): 28 lis 2012 9:22:40 Posty: 92
eCzytnik: InkBOOK
|
Re: inkBOOK Onyx - aktualizacja V1.0.0-2015070717
A może by tak inny słownik? Podtrzymuję apel o obsługę StarDicta
|
21 sie 2015 19:36:38 |
|
|