eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/aktualizacja-modelu-inkbook-classic-2-t16694.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojnarabc [ 29 wrz 2017 19:37:42 ] |
Tytuł: | Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Witam, Mam problem z aktualizacją oprogramowania dla Inkbooka Classic2. Podczas próby pojawia się komunikat o aktualności oprogramowania pomimo posiadania fabrycznej wersji 1.0.3. Na stronie http://my-midia.com/pl/inkbook-classic-2-4/ widzę że jest już wersja 1.3.0. Czy udało Wam się zaktualizować ten model do nowej wersji ? pozdrawiam WM |
Autor: | Alcek [ 29 wrz 2017 22:07:48 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 | |||||||||
Mi się udało za trzecim razem. Dwa razy wywaliło aktualizację i potem błędnie podawało, że wersja jest aktualna. Pomogło wyłączenie i ponowne włączenie czytnika. Historie tej mistycznej przygody jaką jest aktualizacja InkBOOKa opisałem na blogu. Głowną zmianą jest to, że aktualizacja przyniosła zoom w plikach PDF. Podczas aktualizacji język menu może zostać zmieniony na angielski. |
Autor: | wojnarabc [ 30 wrz 2017 16:55:18 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Dziękuję za radę, niestety po kilku restartach nadal twierdzi że aktualna . Puściłem zapytanie na firmowy adres mailowy. Zobaczymy czy coś poradzą. |
Autor: | wojnarabc [ 02 paź 2017 20:55:28 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Poradzili . Wyszło że mają chwilowe problemy z mechanizmem aktualizacji zdalnej. Poniżej ich rady jak to obejść: 1. Zapisz plik z aktualizacją (update.zip) bezpośrednio w katalogu głównym pamięci wewnętrznej urządzenia. 2. Przed rozpoczęciem dalszych czynności zalecamy podłączenie urządzenia do ładowania. Pozwoli to uniknąć wyłączenia się urządzenia w wyniku rozładowania baterii, a co za tym idzie, ewentualnych błędów w instalacji. Zalecamy również o ówczesne kopiowanie własnych plików z czytnika na np. komputer w celu dodatkowego zabezpieczenia swoich danych. 3. Włącz urządzenie 4. Gdy czytnik wykryje obecność aktualizacji (update), na ekranie pojawi się okno z informacją: "Znaleziono plik aktualizacji: '....../update.zip'. Czy chcesz zainstalować?". Należy zatwierdzić. Proces aktualizacji może potrwać do kilkunastu minut. 5. Po zakończonej aktualizacji urządzenie automatycznie ponownie się uruchomi, usunie plik z aktualizacją i będzie gotowe do dalszej pracy. Link aktualizacji do wersji 1.2.3: https://drive.midiapolis.com/public.php ... bcbdc8949e W moim przypadku poszło bez problemów . |
Autor: | o.Ponuraque [ 08 mar 2018 16:09:20 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Oto darzę was ponurym pozdrowieniem! Jakiś czas temu połasiłem się na zakup Inkbooka Classic 2. Sprzęt działa jak ostatni szmelc, więc postanowiłem go zaktualizować. Ale i to okazało się nie działać. W oknie aktualizacji ciągle wyskakuje mi komunikat, że oprogramowanie czytnika jest aktualne, mimo iż to wersja 1.0.0. W polu nazwy modelu widnieje : Inkbook Classic 2_DEMO. Postanowiłem więc szukać aktualizacji na stronie wskazanej w instrukcji (my-midia), lecz tam nie ma żadnych plików do pobrania, albo pokazuje się zglitchowana strona. Czy jakaś dobra duszyczka mogła by wrzucić link do pobrania paczki z aktualizacjami i wyjaśnić mi, co oznacza ta niepokojąco brzmiąca nazwa modelu urządzenia? |
Autor: | Alcek [ 08 mar 2018 21:35:37 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 | |||||||||
Darzbór! Witaj w gronie cierpliwych użytkowników InkBooka. O ile pamiętam plików aktualizacji producent na stronie nie udostępniał. Można napisać na support korzystając z formularza na stronie inkbooks.eu - z mojego doświadczenia nawet odpowiadają. Pozwolę tu sobie zacytować budujący fragment ze wspomnianej wyżej strony:
Moim zdaniem trafił Ci się jakiś wczesny egzemplarz "wystawowy". U mnie w sekcji Aktualizacja systemu w polu Model urządzenia stoi: "Classic 2". Zaznaczam, że nie pamiętam by jakaś aktualizacja przebiegła całkowicie bezproblemowo. Niemniej jednak wszystkie po kilku próbach udawało się załatwić przez Wi-Fi. |
Autor: | o.Ponuraque [ 08 mar 2018 23:14:57 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Po raz piętnasty próbowałem zaktualizować system z poziomu ustawień. Nigdy więcej nie kupię żadnego czytnika z tej firmy. |
Autor: | puchatek2 [ 09 mar 2018 14:20:34 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Ta firma od dłuższego czasu już nic nie wypościła nowego. Wypompowała się z rewolucyjnych produktów. Nie wiem czy bać się jakiegoś nowego produktu? Możliwe ze znienacka nas czymś znowu potraktują. Jak żyć? Poratujcie. |
Autor: | Alcek [ 09 mar 2018 18:28:58 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 | |||||||||
U mnie generalnie sprawę załatwiały 2-4 prób. Myślę, że jesteś w uprzywilejowanej pozycji, bo wiesz, że konkretnie coś nie działa, a nie czasem działa a czasem nie. |
Autor: | accee [ 04 lut 2019 15:20:03 ] |
Tytuł: | Re: Aktualizacja modelu InkBook Classic 2 |
Cześć Panowie czy ktoś z Was ma dostępny plik update.zip do tego modelu?? Obojętnie z jakiej wersji... na chwilę obecną system przestał działać i wrzucenie "ręczenie" aktualizacji być może pozwoli uruchomić mój czytnik .... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |