eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? https://forum.eksiazki.org/kobo-f185/kobo-aura-h2o-padniety-wyswietlacz-t15052.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | W1904 [ 07 lut 2015 21:40:05 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
Na zdjęciu niewiele widzę, ale wygląda na mechaniczne uszkodzenie ekranu. Ciekawe, że komp nie widzi... |
Autor: | DarkMind [ 07 lut 2015 21:49:36 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
tego się właśnie obawiam, tyle, że czytnik mi nigdzie nie upadł, bo gdyby tak było to trudno, moja wina i wyrzucone pieniądze, ale skończyłem czytać, dziś go otwieram i takie coś. tylko właśnie te paski po prawej stronie. gdy włączam, lub staram się zresetować to coś miga między tymi paskami, ale ogólnie nic się nie zmienia. a komputer nie wykrywa nawet podłączonego urządzenia do usb, jakby nic nie było. |
Autor: | tps4 [ 07 lut 2015 22:00:23 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
Ja nie widzę mechanicznego uszkodzenia, a skoro tak to należy bezwzględnie reklamować. |
Autor: | Artii [ 07 lut 2015 22:21:52 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
Nie każde zbicie ekranu widać na wierzchu - dopiero po wyjęciu wyświetlacza widać co zaszło dokładnie. Jednak zastanawiający jest ten brak reakcji na podłączenie do PC. I z tego powodu próbował bym to reklamować - może płyta cpu pękła. Choć szanse... Jeszcze jedno, szkło potrafi nadpęknąć w czasie dowolnego upadku, ale cała ta naparowana elektronika na nim jeszcze będzie działać - do czasu. |
Autor: | DarkMind [ 07 lut 2015 22:25:20 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
Tylko o to chodzi, że po prostu mi nie upadł. Czytam w łóżku, nie nosze go, więc nie ma jak upadać. Pisać do sklepu i na gwarancje, czy rękojmia? Jak najlepiej zadziałać? |
Autor: | tomaszek71 [ 08 lut 2015 11:52:56 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
DarkMind daj znać jak załatwiłeś sprawę bo to może spotkać każdego z nas |
Autor: | DarkMind [ 18 lut 2015 13:50:41 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
zastanawiam się, czy może to byc związane z tym, co pisałem w słabych i mocnych stronach o tym, że mam problem z przewracaniem stron, chodziło właśnie o prawą strone ekranu, musiałem po 3 razy stukać, lub przesuwać palcem, żeby strona się zmieniła, a teraz coś takiego. czytam o niezgodności towaru z umową i tym się będę kierował i na to powoływał, tym bardziej iż wiem, że to nie wina upadku. będę pisał co i jak wynikło z tego. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ wyświetlacz pojechał kurierem do sklepu, czekam, zobaczymy co wyniknie. w między czasie, znalazłem kogoś w hiszpanii, kto miał identyczny problem, tyle, że z Aurą HD, czytał, poszedł spać i na drugi dzień lipa, po 1,5 miesiącu czekania i dopłaci 10 funtów wymienili mu na h2o. chociaż też znalazłem podobne problemy występujące po upadku. mi tak się nigdy wcześniej nie zdarzyło a mój pierwszy prs-505 kupiony chyba w 2007r nadal działa... |
Autor: | lucjanos [ 18 lut 2015 15:46:03 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
Powiem Ci tylko tyle, że w matrycach LCD takie coś najczęściej powstaje bez udziału upadku... Przodują w tym laptopy. Jest to pewnie spowodowane delikatnością (bo matryce LCD i pewnie też E-INK są baaaardzo delikatne) tego elementu. Trzeba dodać do tego tzw. zimne, bezołowiowe luty oraz montaż powierzchniowy podzespołów elektronicznych. To wszystko jest w zasadzie gwoździem do trumny dzisiejszej elektroniki. W dniu dzisiejszym dotarł w końcu do mnie H2O i mam nadzieję, że nie doświadczę tego samego. |
Autor: | DarkMind [ 04 kwi 2015 8:57:44 ] |
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? |
po wysłaniu czytnika do redcoon (przysłali kuriera) , skontaktowałem się ponownie z nimi meilowo w dniu 09.03.2015, nastęonego dnia dostałem odpowiedź, na moje pytanie o to ile będę czekał na naprawde/wymiane - gdyz 14dniowy termin na odpowiedź na moja reklamację minął, odpowiedzi nie dostałem co jest jednoznaczne z przyjeciem reklamacji: "(...) Maksymalny czas naprawy obowiązywać może przy sprowadzaniu części lub wysyłce do specjalistycznego serwisu poza granicami kraju. Obecnie sprzęt znajduje się w statusie : naprawa. (...)" to niestety jest minus ustawy o prawach konsumenta do reklamacji, termin naprawy nie jest sprecyzowany, więc ciekaw jestem ile będę musiał czekać na naprawę. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ czytnik jest już u mnie. wysłali 18.03.2015. na adres z faktury, zamiast na adres który podałem w piśmie reklamacyjnym i wszystko się przedłużyło o tydzień, bo pod tamtym adresem nikogo nie było, a oddalony odemnie o 350km. nie załączyli żadnego protokołu z naprawy, więc nie wiem co zrobione. w każdym razie działa ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ skontaktowałem się jeszcze ze sklepem w sprawie protokołu - odpowiedziano mi, że czytnik został wymieniony na nowy. |
Autor: | Cyfranek [ 04 kwi 2015 11:24:15 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Kobo Aura H2O - padnięty wyświetlacz? | |||||||||
No to w sumie miłe zakończenie sprawy |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |