Dzień dobry, Jestem użytkownikiem Kindle PaperWhite 5 i od jakiegoś nie mogę połączyć sie z PC… eBook ładuje sie bez problemu, jednak w żaden sposób jie jest wykrywany przez komputer… Czy ktoś moze mial taki sam problem?? Bede wdzięczny za pomoc
Przydałoby się troszkę więcej, niż tylko ostatnia linia, ale już widać, że coś z eksportem USB jest nie tak.
Czy próbowałeś zresetować czytnik? W sensie przywrócić ustawienia fabryczne. To usunie wszystkie e-booki i ustawienia, ale przy okazji powinno naprawić połączenie z USB (formatując partycję użytkownika).
I najważniejsze – rozumiem, że inne urządzenia USB, np. pendrive, na tym Macu działają?
Reset wykonywałem kilka razy i nic to nie dało… jeżeli chodzi o inne peryferia USB dzialaja prawidłowo. Zaczynam sie zastanawiać czy nie jest uszkodzony port lub któryś mosfet Tylko dziwne dla mnie jest to, ze lądowanie przebiega bezproblemowo