Teraz jest 25 lis 2024 23:51:41




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Problemy z synchro poprzez wifi 
Autor Wiadomość
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012 14:14:55
Posty: 103
eCzytnik: Kindle 4 Touch
Post Problemy z synchro poprzez wifi
dzis caly dzien mam problemy z Instantpaper i z wysylaniem na Kindle na email - zero ksiazek a robie jak wczoraj.
Czy takie rzeczy sa nomalne? Pytam bo od kilku dni mam Kindle - bylo dobrze i cos sie ....


12 sty 2012 16:24:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 12 sty 2012 21:56:06
Posty: 2
eCzytnik: Kindle Touch
Post Re: Problemy z synchro poprzez wifi
Mam to samo - jeszcze w zeszłym tygodniu było ok, a teraz nic nie wrzucę na Kindla. Dodatkowo - z profilu na Amazonie zniknęło wszystko, co do tej pory wysłałem.


12 sty 2012 22:04:56
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012 14:14:55
Posty: 103
eCzytnik: Kindle 4 Touch
Post Re: Problemy z synchro poprzez wifi
Kontaktowalem sie z tak chwalonym wsparciem amazon - w pewnym momencie zadalem pytanie czy koels jest trzezwy. Trzy razy (co jakis czas) pytal jaki typ pliku wyslelem i czy mam email na zaakceptowanych.
Ten serwis to jakies nieporzumienie. Pliki przyszly (2 z 5).
Wyslelm godizne temu plik testKind.txt z jedna linia tekstu, wspialem w temacie convert no i czekam. Zrobilem restart kindla i nic.
Ehhhh ta chmura amazona.
Kindel fajny ale cala otoczka to totalana amatorka :(


12 sty 2012 22:45:32
Zobacz profil
Użytkownik

Dołączył(a): 26 gru 2011 21:03:16
Posty: 69
Post Re: Problemy z synchro poprzez wifi
A nie pomyślałeś, że serwer się zapchał? Ja wczoraj na książke w mobi czekalem jakieś 2h. Czasami tak jest i nic na to nie poradzimy. To nie jest wina ani Twoja, ani Twojego czytnika.


12 sty 2012 23:42:44
Zobacz profil
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06 sty 2012 14:14:55
Posty: 103
eCzytnik: Kindle 4 Touch
Post Re: Problemy z synchro poprzez wifi
Moze i sie zapchal ale 2 dni to trwa i nikt z Amazon nic nie wie? Fajny szacunek dla klienta - no coz juz kupil ;).
Ale Amazon chwali sie najlepsza chmura wiec nie powinno to miec miejsca.
Zglosilem to do supportu bo uwazam ze oni w takich momentach powinni poamaga lub choc inromowac o klopotach z ich serwerami.
W normalny siecie, a nie takich ignoranckich wielkich korporacji, powinienes miec:
- status wysylki
- info o awariach i obciazeniach serwerow amazon
- miec mozliwosc wysylki przez strone amazon (i tam info o progresie) - wtedy wiedzialbys ze idzie po woli lub wcale
no ale mamy tylko protezy przez email jak widac zle dzialajace
chwala sie w help ze powinno isc kilka minut
Dzis mam znowu kilku gdzinne opoznienia przy prostych plikach
I nie ma mowy ze to moj bled bo testuje z email, Intantpaper oraz send to kindle - wiec chyba kazdy ma problem tylko nie amazon :)


13 sty 2012 11:24:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do: