Pytanie do polskiego dystrybutora, czy faktycznie klient powinien sam zajmować się naprawieniem tego, czy czytniki z w których występuje taki problem nie powinny raczej wylądować w serwisie?
Ja myślę, że taką rzecz robi serwis ArtaTech, jeśli się kupiło czytnik w polskiej dystrybucji (jeśli taki problem się zdarzył) i się do nich zwróci z problemem. A jeśli ktoś kupił M90 za granicą, to może sobie takie coś zrobić sam
_________________ W też
28 lis 2011 20:17:03
Robert ArtaTech
Re: M90 Screen Repair Kit
Demios napisał(a):
Pytanie do polskiego dystrybutora, czy faktycznie klient powinien sam zajmować się naprawieniem tego, czy czytniki z w których występuje taki problem nie powinny raczej wylądować w serwisie?
Oczywiście naprawiamy tą wadę, jeśli ktoś się zgłosi z czytnikiem, który ją posiada, u nas w serwisie - w ramach gwarancji, na nasz koszt (łącznie z przesyłką kurierem). Cała operacja zajmuje w serwisie około 2 minut.