Obecnie gry video popularnie nazywane też komputerowymi są popularną formą rozrywki i spędzania czasu wolnego. W gry bawią się nie tylko dzieci ale i osoby dorosłe. Z tego powodu mamy do czynienia ze znaczącym rynkiem, na którym można sporo zarabiać. Z tym faktem z kolei wiąże się powstanie odrębnej dziedziny marketingu, reklamy i promocji odpowiedzialnych za sprzedaż poszczególnych gier na rynku. Tym właśnie tematem zajmuje się elektroniczna publikacja pod tytułem „Marketing gier”. Ta książka ukazała się z myślą o podręcznikowej i specyficznej wiedzy dla fachowców od marketingu ale jednocześnie jest to pozycja o charakterze popularyzatorskim, przeznaczona między innymi dla programistów, twórców gier. Programiści i twórcy gier to właśnie grupa potencjalnych czytelników tego e-booka, która może bardzo wiele skorzystać na zapoznaniu się z tą lekturą. Tworząc grę dzięki wiedzy zdobytej z tej książki mamy możliwość świadomego kształtowania produktu aby znalazł on uznanie wśród odbiorców. W książce znajdziemy także historie rynku gier od lat osiemdziesiątych do współczesności. Dowiemy się jak zmieniał się rynek pod wpływem zmian technologicznych w elektronice i informatyce. Z początkiem pojawienia się gier praca nad stworzeniem gry trwałą zaledwie kilka tygodni i to wystarczyło obecnie praca nad tworzeniem gry trwa o wiele dłużej a zatem jest o wiele droższa gdyż wraz ze wzrostem możliwości hardwear-u rozrastało się oprogramowanie gry. To bardzo interesująca wiedza.
http://www.ebooki123.pl/marketing-gier- ... 223#sig-in