eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
a miało być tak pięknie https://forum.eksiazki.org/onyx-boox-f162/a-mialo-byc-tak-pieknie-t15399.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | bookva [ 14 sie 2015 10:08:32 ] |
Tytuł: | a miało być tak pięknie |
Kupiłem czytnik AfterGlow 2 w grudniu. Czytając forum jestem bardzo rozczarowany - nie czytnikiem- firmą która to postanowiła po zainkasowaniu pieniędzy pozostawić nas bez poprawek. Pomijam fakt gdy po zakupie nie mogłem się dodzwonić do firmy bo wszyscy zrobili sobie ferie. Jeśli chodzi o mnie to zaufanie zostało mocno nadszarpnięte i z pewnością nie kupie już nic z pod tej marki. Dla mnie bardzo ważną sprawą jest to, że firma potrafi zadbać o swoich klientów. Niestety dostałem po odczytaniu poprzednich wiadomość naprawdę sporą dawkę demotywacji. To chyba się nazywa dysonans po zakupowy. a czytnik cóż będę używał próbując nie denerwować się jego drobnymi błędami. Z poważaniem bookva |
Autor: | Arta Tech [ 14 sie 2015 10:26:42 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: a miało być tak pięknie | |||||||||
@bookva, całą sprawę szczegółowo opisaliśmy w komunikacie umieszczonym na naszej stronie. Rozumiemy rozgoryczenie, ale trzeba też zrozumieć, że na pewne rzeczy po prostu nie mamy wpływu. |
Autor: | Maskar [ 14 sie 2015 10:35:27 ] |
Tytuł: | Re: a miało być tak pięknie |
Wizerunek firmy można budowa i "budować". Tutaj mamy książkowy wręcz przykład jak wizerunku nie budować. Też kiedyś miałem podobne przypadki, ale jeżeli zwyczajne pisma nie pomagały (trzeba niestety poświęcić trochę czasu i przeczytać stosowne przepisy) to przez kancelarię już tak. Niekiedy wysyłanie pism do wiadomości Powiatowego Rzecznika Konsumenta już wystarcza. Natomiast działanie w grupie to zupełnie inna "siła rażenia" - wtedy i media (chociażby i lokalne) mogą się zainteresować. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |