eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
BOOX A62S Evolution https://forum.eksiazki.org/onyx-boox-f162/boox-a62s-evolution-t12254-105.html |
Strona 8 z 31 |
Autor: | svartalfar [ 14 gru 2012 21:22:42 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
Wieszanie i inne usterki są frustrujące, ale ogólnie jestem zadowolony z zakupu Zgłaszam problemy dlatego, że wierzę, iż zostaną niedługo rozwiązane. Jestem przekonany, że większość osób na forum myśli podobnie, dlatego się udzielają. Po świętach oddam swój czytnik do serwisu - zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem dobrej myśli, bo kontakt z Arta Tech jest całkiem dobry. |
Autor: | pterodaktyl [ 15 gru 2012 0:48:59 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
No moje zdanie też nieco ewoluowało, przez czas użytkowania. Czasem zdarzy mu się zawisnąć ale wtedy przeważnie pomaga przycisk on/off, resetu użyłem może ze trzy razy, w tym raz z ciekawości, nie zmienia to faktu, że spinacz mam zawsze wpięty w pokrowiec. Co do problemów "onyx'owych" mój miał problem z zapisywaniem ostatnio czytanych pozycji, po prostu nie widział książki którą otwierałem ostatnio, a pamiętanie stron to było jakieś niedoścignione marzenie. Problem ustąpił po resecie i podłączeniu do komputera, nie wiem do dziś o co mu chodziło. Mam też chyba nietypowy defekt, nigdzie nikt o nim nie pisał, mianowicie gniazdo USB robi wrażenie "wytyrpanego" zmiana ułożenia kabla często powoduje rozłączenie czy to z ładowarką, czy z komputerem. Do tego dochodzi rzeczony wcześniej pokrowiec do którego się już przyzwyczaiłem i lubię go za oryginalność (serwis prosił by go odesłać, ale drażni mnie trzymanie blachy w rękach więc polubiłem dziada i już nie chcę lepiej spasowanego). Ciężko mi czytnik odesłać do serwisu bo polubiłem go i wizja rozstania nieco mnie przeraża, usterki nie są mega upierdliwe, da więc z nimi żyć i przypuszczam, że dopiero jak klęknie na poważne będę reagować. A forum chyba jest od tego by szukać odpowiedzi na pytania, skoro wszystko działa bez problemu to nie ma się pytań i nie pisze po forach, tylko rozkoszuje nienagannie działającym sprzętem. Na tym forum wypowiada się z 15 użytkowników, rozumiem że firma sprzedała więcej niż 15 egzemplarzy, więc jak na oficjalne forum oficjalnego serwisu i tak nieźle, moim zdaniem. |
Autor: | Rhavir [ 15 gru 2012 13:47:48 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
Pterodaktyl - ale czemu na Boga Cię przeraża? Ma usterki to do wyslij do serwisu - Chyba nie Jesteś jak Gollum nie głaszczesz czytnika mówiąc : "My Precious" Wyślij, niech naprawiają - w końcu to ich psi obowiązek. Po za tym pamiętaj, że zgodnie z zapisami Ustawy - jeśli awaria wystapiła w okresie do 6 miesięcy od zakupu nastepuje DOMNIEMANIE, że była w momencie zakupu - więc powołując się na Niezgodność Towaru z Umową warto "zmieścić" się w ciągu tych 6 miesięcy. Po za tym - szkoda czekać, najlepiej zadzwonić, umówić się i wysłać sprzęt. Radze też na kartce spisać dokładnie CO się dzieje i wysłac z czytnikiem. Nie ma co się szczypać - są problemy - to jak najszybciej wysylać, niech serwis się stara. Co do wtyczki - w moim i62E sprawa wygląda tak : oryginalny kabel jest troszkę luźny - ALE NIE rozłącza mi połączenia, nawet jak ruszam wtyczką. Drugi kabel w pracy ma dość ciasną wtyczkę, w domu mam trzeci i ten jest ciaśniejszy niż oryginalny ale luźniejszy niż ten z pracy. Wygląda, że wtyczki się różnią wielkością. Co ciekawe gniazdo w dysku przenośnym oraz w moim stareńkim HTC Touch HD zachowuje się identycznie. Jeśli zaś w czasie poruszenia wtyczką następuje rozłączenie to NATYCHMIAST wysylaj - może Masz wadliwe gniazdo lub jest ono źle jest wlutowane - jak będziesz zwlekał - to serwis może odmówić Ci naprawy twierdząc, ze je uszkodziłeś mechanicznie. W nowym sprzecie to nie przejdzie, ale w starszym nie bardzo jest jak udowodnić, że od początku tak było - bo gniazdo jest zużyte. Nowe, niekontaktujące - to sprawa jasna - wina gniazda. |
Autor: | marecki6 [ 15 gru 2012 16:55:14 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
ja po kilku dniach użytkowania czytnika z nowym softem 1.8 mogę powiedzieć, że stabilność softu znacząco się poprawiła .... możliwości dostosowania czytnika do własnych preferencji to bardzo duży plus Onyxa .... podejrzewam, że z następną aktualizacją softu będzie jeszcze lepiej i z perspektywy czasu nie żałuję zakupu ... należy również pamiętać, że możliwość bieżącego kontaktu z serwisem producenta i jego wsparciem to bardzo duży plus tej marki |
Autor: | Robert ArtaTech [ 15 gru 2012 17:25:11 ] | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jeszcze raz proszę o zgłoszenie do serwisu, jeśli komuś trafił się zawieszający się egzemplarz. Świadczymy serwis w systemie door-to-door, czyli po zarejestrowaniu usterki, wysyłamy po niego kuriera, który dostarczy również naprawiony czytnik pod wskazany adres.
Polskie litery zawierają czcionki z rodziny DejaVu (3 kroje), Minion Pro i Myriad Pro. W pozostałych krojach następuje podstawienie polskiej litery z innego kroju, należącego do tej samej grupy (szeryfowa/bezszeryfowa), co nie wygląda estetycznie. Przy dokładaniu własnych czcionek trzeba sprawdzić, czy posiadają polskie znaki, choćby w podglądzie na komputerze.
Jeśli to się zdarzy podczas otwierania lub czytania którejś książki, proszę wcześniej sprawdzić, czy na komputerze dany plik działa prawidłowo. Ewentualnie w innej aplikacji na czytniku.
|
Autor: | kukuruzo [ 16 gru 2012 4:01:32 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution | |||||||||
Mam ten sam problem, komp go nie widzi (dalej objawy takie same niebieskie świało po obu stronach przyciska ok) potrzymałem go ponad ok godziny przy kompie, ekran z zastygłym obrazem menu nawet nie drgnął i po naciskaniu on /off nie zaświeciło się światło nad przyciskiem menu. Postanowiłem więc sprawdzić kabel, ale ten działa - pod kabel podłączyłem odtwarzacz mp3 i i empetrójkę wykryło oraz zaczęła się ładować. Ponownie, po ok 20 min przerwy, podłączyłem do innego kompa i ładowanie nic nie daje - żadnej reakcji obiawy jak za pierwszym razem. Co robić? |
Autor: | kjanuszek [ 16 gru 2012 14:22:30 ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Czyli de facto dla polskiego użytkownika dostępnych jest 5 krojów. Nie uważa Pan jednak, że skoro pozostałe czcionki mają służyć do obsługi "wszystkich języków świata", to powinny również prawidłowo obsługiwać język polski. Przecież nie jest czymś specjalnie skomplikowanym "dorobienie" tych kilku czcionek do zestawu czcionek standardowych. Jeżeli nie chce zrobić tego producent, to powinien to zrobić polski dystrybutor. A tak przy okazji, czy jest możliwość przejścia do kolejnego ekranu wyboru czcionki za pomocą rysika?
Czy do serwisu należy wysłać "zawieszony" czytnik? Jak już wcześniej pisałem, do zawieszeń nie dochodziło podczas czytania. I jak tak będzie dalej, to wielkich pretensji miał nie będę. I poczekam na stabilną wersję oprogramowania. O ile tylko taka wyjdzie.
zdaję sobie z tego sprawę. Niestety nie można wybrać aplikacji podczas otwierania dokumentu.
Czekam więc na aktualizację. A przy okazji - moje firmware jest w wersji 1.8, a przygotowywane aktualizacje, to wersja 1.7. Czy mamy je zatem aktualizować, czy czekać na aktualizację wersji 1.8.
Coś w tym z pewnością jest. Jednak z drugiej strony, niepokoi mnie takie podejście do tego. Proszę też zwrócić uwagę, że spora część użytkowników nie zna tego forum (a więc na nim nie pisze), a pewnie jeszcze większej grupie pisać się nie chce - bo ważniejsze jest dla nich czytanie, niż pomaganie dystrybutorowi. Jaką jednak opinię wyrażą w prywatnych rozmowach? PS. Zajrzałem do pliku instrukcji A62S z linku, który Pan niedawno opublikował. Na stronie 35 jest ciekawy zrzut ekranu z tego czytnika. No właśnie, czy to jest zrzut ekranu z A62S? Jeżeli tak, to chyba natychmiast zaniosę czytnik do serwisu, z prośbą o wymianę ekranu na taki jaki jest na tym zrzucie. Na stronie 36 kolejny "kwiatek": "Dłuższe przytrzymanie palca na ekranie powoduje pojawienie się Menu", Kurcze jak długo muszę ten palec na tym ekranie trzymać, żeby to "Menu" się pokazało? Trzymam już 5 min i nic Tych uwag z "palcem" jest znacznie więcej O rany... Str 43 "Wybierz język obsługi urządzenia. 31 języków jest dostępnych." przed chwilą pisał Pan , że 15.... str14 na górze "palec", na dole rysik (pomijam polszczyznę i formatowanie tej instrukcji) str 30 snapshot Ten folder jest przeznaczony dla plików zrzutów ekranu. Jak zrobić snapshot na tym czytniku? Czy aby na pewno ta instrukcja jest do tego modelu? Czy czasem nie wyrządzi ona ARTA-TECH więcej szkód niż pożytku? Pozdrawiam Krzysztof januszek |
Autor: | marecki6 [ 16 gru 2012 15:23:12 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution | ||||||||||||||||||
nie wiem czy przeczytałeś dalszą część tego wątku ale problem kasiar3 polegał na nie zapoznaniu się z instrukcją i informacją o konieczności ładowania czytnika przed pierwszym uruchomieniem ... jeżeli masz ten sam problem to znaczy, że czytnik wymaga ładowania |
Autor: | kukuruzo [ 16 gru 2012 16:15:06 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution | ||||||||||||||||||
Przecież napisałem że po sprawdzeniu kabla, ponownie podłączyłem go do ładowania, a dodam, że był ładowany wymaganą liczbę godzin. Dla kasiar3 pomogło, a mi nie. |
Autor: | Rhavir [ 16 gru 2012 17:19:09 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
Pytanie CZYM ładowano - pamiętajmy, że porty USB w komputerach mają rózną wydajność. Teoretycznie mają 0.5 A ale wiele płyt głównych ma dużo mniejszą wydajność lub wręcz odłącza zasilanie przy zbyt dużym poborze prądu. Osobiście polecam używać zasilacza o wydajności pradowej mimium 1A. Takie zasilacze z gniazdem USB można kupić za grosze w każdym sklepie z używanymi telefonami. Ja używam "zasilatora" ze starego HTC Touch HD. |
Autor: | wjabol [ 16 gru 2012 21:14:38 ] |
Tytuł: | BOOX A62S Evolution |
Witam, wszystkich forumowiczów. Z zainteresowaniem śledzę tą dyskusję i postanowiłem dołożyć swoje 3 grosze Sam używam od pół roku Kindle Touch, ale nie o nim chciałem tu Kupiłem mojemu 76 letniemu tacie, leżącemu w szpitalu, Onyxa A62s, by mógł czas sobie umilać. Mogłem też zaobserwować czy urządzenie jest stabilne i user friendly. Tu moje obserwacje: 1. cena jest przełomowa 2. urządzenie wykonane starannie, choć zostają paluchy na obudowie 3. nawigacja po urządzeniu jest skomplikowana dla osób nie obeznanych z technologią IT (czyt. z epoki przedinternetowej), z mojej perspektywy wskazany byłby tryb minimalistycznego interface, nawet kosztem dostępu do niektórych ustawień czy aplikacji interface tak minimalistyczny jak w Kindle 4. Muszę potwierdzić, że się wiesza, wg mojej obserwacji jest powiązane z poziomem naładowania baterii, przy niskim poziomie naładowania nie pomagał nawet twardy reset spinaczem 5. po włożeniu 2GB karty z muzyką zaczął wieszać się namiętnie, po jej wyjęciu jakby było trochę lepiej, prawdopodobnie gdy jest za dużo dokumentów to czytnik stale je indeksuje i zajmuje się wyłącznie tym (to jak z tą firmą, która od pewnej wielkości nie potrzebuje już klientów... - pracujący w korporacjach wiedzą o czym mówię) 6. i uwaga do programistów -odtwarzacz muzyczny to porażka, niezależnie od lokalizacji plików muzycznych wrzuca je do jednego worka, sortując po nazwie, czyli mając np 5 audiobooków wysłuchamy najpierw wszystkie rozdziały pierwsze, potem wszystkie drugie, itp, tu rozwiązanie była by możliwość wskazania folderu, z którego będą odtwarzane pliki tyle i życzę powodzenia w łataniu bugów |
Autor: | sulaco33 [ 17 gru 2012 15:24:07 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
Witam Szanownych Użytkowników, Pozwalam sobie ponownie postawić pytanie, które już zadałem jakiś czas temu. Czy ktoś z Szanownych wie, jak ustawić w A62S Evo domyślną aplikację do czytania plików .mobi? W opcjach wyboru domyślnej aplikacji mam bowiem tylko: dla ePub: Pdf Reader, FBReader, Cool Reader dla FB2: FBReader, Cool Reader dla chm: Html Reader, FBReader, Cool Reader dla doc: Office Reader, FBReader Na podstawie powyższego rozumiem oczywiście, że .mobi są otwierane albo przez Cool Readera, albo przez FBReadera. Którego z powyższych ustawień mam użyć, by amazonowy format był czytany przez faktycznie wybraną przeze mnie aplikację? I drugie pytanie, czy ktoś z Szanownych Użytkowników, którzy odesłali swego Onyxa Boox A62S Evolution do serwisu (z powodu zawieszania się przy niepełnym naładowaniu baterii) dostał już naprawiony/nowy egzemplarz z powrotem? Jak się sprawuje? Pytam, bowiem mój wciąż potrafi się zawiesić podczas czytania przy niemal pełnym stanie naładowania akumulatora (na wskaźniku naładowania mniej o jedną kreskę) i zastanawiam się, czy warto w ogóle wysyłać swój do serwisu (bo intuicja podpowiada mi, że ten model właśnie "tak ma", że lubi się zwiesić) , czy po prostu czekać na nowe firmware. Będę wdzięczny za odpowiedź. |
Autor: | marecki6 [ 17 gru 2012 15:31:36 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
ja otrzymałem nowy egzemplarz z softem 1.8 i muszę przyznać, że jest odczuwalna spora poprawa |
Autor: | merrik [ 17 gru 2012 15:43:27 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
Uwaga generalna: etui passion of books które otrzymałam w ramach wymiany (tzn ja nic nie musiałam odsylać - dosłano mi drugie) jest znacznie lepiej dopasowane od tego zabudowanego. Problem 1: Czy działa Wam funkcja "czytaj na głos"? Bo u mnie melduje nieprawidłowe pliki tts. Kwestia zawieszania: wnioskuję że trzeba nam czekać na nowy soft...tylko czy Artatech mógłby powiedzieć jak długo? |
Autor: | marecki6 [ 17 gru 2012 15:46:06 ] |
Tytuł: | Re: BOOX A62S Evolution |
też mam to etui i jestem bardzo zadowolony |
Strona 8 z 31 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |