Pojawił mi się dziś problem z moim nookiem. Wyświetlacz zdaje się nie reagować na dotyk. Przycisk power i menu działają. Proszę o poradę, czy ktoś miał takie problemy. Mam nooka od niedawna, nie wiem czy czegos sama nie kliknełam, zablokowałam przez przypadek. Reklamować od razu?
Hej! Przeglądnąłem trochę postów na forum na barnesandnoble.com http://bookclubs.barnesandnoble.com/t5/NOOK-First-Edition-Technical/New-Nook-touch-screen-stops-working/td-p/1059518/page/9. Sporo ludzi ma problemy podobne do Twojego. Wygląda na to, że niektórym pomogło resetowanie (poprzez długie przytrzymanie wyłącznika) lub dokładne oczyszczenie ekranu (szczególnie na brzegach). Ale sporo twierdzi, że to usterka oprogramowania i od pierwszych wpisów w 2011 roku wyrażają nadzieję na poprawę w następnej aktualizacji firmware'u. Zanim będziesz rozmawiać ze wsparciem B&N spróbuj może resetowania, czyszczenia i aktualizacji firmware'u.
Dziękuję pięknie za odpowiedź. Faktycznie na zagranicznych forach jest dużo negatywnych opini. Mi pomogło kilkukrotne zresetowanie. No nic poczekam na aktualizacje oprogramowania
Jeśli się będzie taka sytuacja powtarzać, to warto rozważyć reklamowanie sprzętu. Tylko nie wiem, czy to się z Polski opłaci (akceptacja zgłoszenia od klienta z PL, płacenie za wysyłkę, czekanie). Oby nie było trzeba
Też mam problem z ekranem:( na początku działał idealnie. Wzięłam go raz ze sobą na uczelnie, może w torebce coś go mocniej ucisnęło, nie wiem, w każdym razie zaczął sporadycznie odpowiadać na dotyk. Po wgraniu nowego oprogramowania reagował już lepiej, ale dalej nie działa mi funkcja zaznaczania tekstu, a częste toporne odpowiadanie na dotyk wprowadza lekką frustrację w trakcie użytkowania...nie wiem co robić.