Nook Simply Touch nie łączy z Wi Fi
Witam
Kilka dni temu po włączeniu mojego Nooka pokazał się komunikat wyboru języka,powitanie ,następnie możliwość połączenia z wifi.Wybieram dostępne połączenie,łączy się i wyskakuje
" Error Sorry we're having trouble setting up your Nook. please shutdown the device and try again. If the problem persists, contact Support at 1-800 THE".
Następnie mam możliwość wyłączyć urządzenie lub go restartować.Po ponownym włączeniu to samo.Nie pomógł kilkukrotny HARD reset ani odłączanie baterii .Nie ma możliwości wejść do innych funkcji ani menu.Czytnik był zarejestrowany w 2013r. Kontaktowałam się z BARNeS&NOBEL odpisali że zamknęli sklep ?Co to ma wspólnego?
"As a reminder, effective March 15, 2016, NOOK will no longer sell digital content in the United Kingdom. The NOOK Store on NOOK Devices sold in the UK, on the UK NOOK Reading App for Android, and at
www.nook.com/gb will cease operation.
Due to the changes to NOOK UK, the option to sign in will no longer be available on UK NOOK Devices after May 31, 2016.
Sainsbury's website provides information about how to sideload content going forward. You may refer to this link:
https://www.sainsburysentertainment.co. ... ok-devicesWe also provide answers to many questions posed by our customers in the FAQs on our website; click the link below for the complete list:
http://help.barnesandnoble.com/app/nook_uk/listNie wiem czy go wyrejestrować i zarejestrować ponownie?
Może ktoś miał taki problem?