eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

Wadliwe Paperwhite 2
https://forum.eksiazki.org/amazon-com-kindle-f146/wadliwe-paperwhite-2-t13876-15.html
Strona 2 z 2

Autor:  Devasto [ 08 lis 2013 14:45:13 ]
Tytuł:  Re: Wadliwe Paperwhite 2

bruner napisał(a):
Cos pisales wyzej o 3 miesiacach na darmową wymiane? Mozesz rozwinac? Ja ze swojego PW jestem rad i prędko go nie zmienię. Tak mi sie przynajmniej wydaje ;)

Tak, dostałem takie info podczas rozmowy z CS:

Cytuj:
01:16 PM(GMT) Ja: is it possible to get replacement when the quality control will finally do their job? maybe after Christmas?
01:16 PM(GMT) Amazon(CSA): All the Kindles are replaced under the terms of the warranty included with your Kindle and posted on our Kindle Support pages (http://www.amazon.com/kindlewarranty). According to the terms of the warranty, this replacement may be a new or refurbished device.
01:17 PM(GMT) Amazon(CSA): I understand your disappointment, I'm very sorry about all of this. I hope you'll consider this an isolated incident and give us another chance.
01:19 PM(GMT) Ja: is it possible to get replacement later? can you note that I've informed you now that I've recieved another defective device and I'm waiting for the 100% working device, but later as I don't belive that I will recieve working device now
01:20 PM(GMT) Ja: I was assured twice that I'll recieve kindle without pinholes, and I've recieved two replacements with pinholes
01:20 PM(GMT) Amazon(CSA): I do not have the information of your Kindle warranty. Could you please let me know the billing address, e-mail and the account name.
I'll check the order details and confirming you until what time we can offer a free replacement.
01:21 PM(GMT) Ja: one minute please
01:21 PM(GMT) Amazon(CSA): Sure, please take your time.
01:22 PM(GMT) Ja: xxx
01:24 PM(GMT) Amazon(CSA): Yes, that is it. Thank you for confirming the details.
01:25 PM(GMT) Amazon(CSA): I see that your Kindle was delivered on October 29, 2013. You'll have 3 months from now for the replacement Kindle.
01:26 PM(GMT) Amazon(CSA): I meant to say you'll have time until January 30, 2014 for us to process a free replacement.
01:27 PM(GMT) Ja: ok
so if I contact you on the last day i.e. Jan 30 2014 it will be still possible for replacement?
01:29 PM(GMT) Amazon(CSA): Yes Rafal, we'll be able to replace it for you at no additional cost.



ThimGrim napisał(a):
Co do wymiany. Może warto może zasugerować Amazonowi żeby sam sprawdził kolejny czytnik przed wysłaniem, a nie wysyłał na ślepo? Bo gdzieś czytałem, że za pierwszą wymianą z automatu wysyłają czytnik i klient zachowuje ten, który mu bardziej odpowiada, ale już za kolejnymi podobno sami sprawdzają przed wysyłką...

Zamierzam tak właśnie zrobić w styczniu. Poproszę o sprawdzenie przed wysyłką.
Nie wiem jak jest ze sprawdzaniem kolejnych, ale czytałem o 5 wymianach w niektórych przypadkach, także do końca w to nie wierzę ;)

Autor:  joyanddis [ 15 lis 2013 10:47:12 ]
Tytuł:  Re: Wadliwe Paperwhite 2

Tak się zastanawiałem czytając te posty. A na cholerę zamawiacie w Amazon? Ja swojego PW kupiłem w normalnym polskim sklepie. Zapłaciłem chyba tyle ile bym zapłacił na Amazonie, jakby było coś nie tak to jeden telefon i mam drugi czytnik i na pewno by sprzedawca go sprawdził.
A co do samej wady to rozumiem. Chyba by mnie szlag trafił jakbym coś kupił i były jakieś wch**piksele czy coś. No w życiu bym się na czytanie nie skoncentrował tylko bym w nie się jopił.
A tak na marginesie to nasuwa mi się wniosek, ze pw2 jest gorszy od pw1? Słusznie mi się nasuwa?

Autor:  Vroo [ 15 lis 2013 12:01:24 ]
Tytuł:  Re: Wadliwe Paperwhite 2

Bo o polskich sprzedawcach, którzy sprowadzają te czytniki różnymi źródłami Amazon nic nie wie:
http://swiatczytnikow.pl/dlaczego-kupow ... osrednika/

Autor:  joyanddis [ 15 lis 2013 13:38:12 ]
Tytuł:  Re: Wadliwe Paperwhite 2

Hm, może coś w tym jest. A może nie do końca. Oczywiście na allegro to bym nie kupił czy jakimś innym łebaju od osoby prywatnej. Kupiłem w sklepie internetowym. Musiałbym sprawdzić w jakim bo nie pamiętam (ale na pewno nie był to sklep krzak bo w takich nie kupuję - zawsze sprawdzam sprzedającego:)) jednak na pewno nie kupiłem jakiegoś reklamowego choć faktycznie i taki był w ofercie. Mam wersję bez reklam. I o ile dobrze pamiętam to sprzedający nie zanegował gwarancji producenta. Z tego co pamiętam, to w polskim prawie jest nadal możliwość wyboru drogi reklamacji. Albo reklamuję u sprzedawcy albo realizuję gwarancję producenta. Jeśli sprzedawca rozprowadza jakiś produkt, nie jest osobą prywatną, to myślę, że łamałyby prawo rozprowadzając sprzęt pozbawiony gwarancji producenta. A na pewno by łamał gdyby rozprowadzał tak sprzęt a nie informował jasno o tym kupującego. Idę o zakład, że po prostu taki sprzedawca wolałbym już za mnie odesłać taki czytnik i zająć się całą procedurą niż ryzykować jakieś problemy. W moim przypadku pewne bo nigdy nie odpuszczam.
Ale dzięki, bo wzmogłeś moją czujność na przyszłość.
A tak jeszcze przyszło mi do głowy. Skoro Amazon zarejestrował mój sprzęt, uznał to za swój produkt to dlaczego miałby się go wyprzeć w razie realizacji gwarancji?

Autor:  joyanddis [ 15 lis 2013 13:50:55 ]
Tytuł:  Re: Wadliwe Paperwhite 2

Jak już zagłębiłem się w temat to sprawdziłem. Czytnik kupiłem na www.czytio.pl Wcześniej też kupowałem u nich jakiegoś onyx'a bodajże i wydaje mi się, że to raczej porządna firma. Tak czy owak jeśli coś się stanie z moim pw no to zobaczymy jak poważnie podchodzą do sprawy, jak mają wszystko poukładane od strony prawnej:)
Choć osobiście to jak czytnik przeżyje u mnie dwa, trzy lata to już się zwrócił. Niby ceny ebooków wcale nie są takie konkurencyjne w stosunku do wydań papierowych ale dla mnie zwrot to sama wygoda w czytaniu. A, tak, wolę czytać na czytniku, bo nim nastała ich era to moim wiodącym problemem były rozklejające się książki i brakujące strony. Teraz mam spokój:)

Strona 2 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/