eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Anime https://forum.eksiazki.org/filmy-teatr-telewizja-f12/anime-t73-30.html |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Mori [ 11 paź 2007 14:46:21 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Nie jest, to widać od razu dla przypadku r=1, s=1, p=0, q=0. Naruto oglądałem kilka odcinków u byłej - fajne, gdyby nie to, że tak strasznie walki rozwlekane. I dziwi mnie trochę porównywanie tego do DB, którego z kolei nie znoszę. Tak w ogóle to od jakiegoś czasu się zbieram, żeby obejrzeć Death Note, który ponoć świetny jest. |
Autor: | chosenone [ 26 lis 2007 20:18:48 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś zaczęłam Paranoia Agent i w ogóle nie mogę skończyć. Obejrzałabym jakieś teraz nowe anime, ale nie ma tez czegoś co by mnie zainteresowało. I to jest najgorsze. |
Autor: | madmax [ 07 sty 2008 19:10:37 ] |
Tytuł: | |
hehe, a ja sobie ostatnio ściągnąłem "Piłkę w grze" pamiętam jak byłem mały to potem się wypaśnie w piłkę grało Szukałem też "Kapitana Tsubase" (chyba tak to sie nazywało) ale niestety nie udało mi się |
Autor: | Mori [ 07 sty 2008 21:04:47 ] |
Tytuł: | |
O tak, Tsubasa to klasyka była I ci obrońcy, wskakujący na poprzeczkę i na niej czekający na wykonanie rożnego, napastnicy strzelający z olbrzymich wysokości... Kapitalne A był jeszcze jakiś serial, aczkolwiek produkcji amerykańskiej, osadzony w przyszłości o dzieciakach z mocą, również grających w piłkę (halową jej odmianę, bo po 5 grali)... Nazwa mi z głowy wyleciała Miło było bramki, choć nierealne, pooglądać, przynajmniej niektóre |
Autor: | Konto usuniete [ 28 lut 2008 9:52:24 ] |
Tytuł: | |
Zdaje się że mówisz o Galactik Football. Moim ulubionym choć krótkim anime jest Berserk (tylko 25 odcinków). Teraz zacząłem oglądać Kiba i mam jak najlepsze recenzje. |
Autor: | Hekitakai [ 29 lut 2008 1:22:14 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Szkoda, bo sam Dragon Ball, przynajmniej bez "Zetów" i GT była wręcz cudna Dopiero później fabuła się zrobiła taka... nijaka... schematyczna... Co do Anime, to pamiętam jak oglądałem Generała Daimosa (:D), Yu-Gi-Oh, Naruto, Fruits Basket, Great Teacher Onizuka, Chobbits i jeszcze by się tego nazbierało, ale pamięć już powoli szwankuje |
Autor: | Konto usuniete [ 29 lut 2008 1:30:12 ] |
Tytuł: | |
kocham anime, pierwszą jakoą zaczełam oglądać była (jak nie inaczej) "Czarodziejka z księżyca" no ale 13 lat temu nie było z czym poszaleć za to terza jak dla mnie Kroniki wojny na Lodoss to klasyk o ile pąmięć mnie nie myli leciałao to kiedyśna Hyper |
Autor: | Konto usuniete [ 29 lut 2008 20:01:03 ] |
Tytuł: | |
Pierwsze moje anime to oczywiście Kapitan Tsubasa, Daimos. DB jakos nigdy nie przypadł mi do gust, choć próbowałem Polecam Onizuke , Death Note ... lepiej wystarczy bo jest tego dużo |
Autor: | Konto usuniete [ 02 mar 2008 12:15:56 ] |
Tytuł: | |
Czarodziejka z księżyca kojaży mi się tym jak byłam jeszcze 7- letnim maluchem i kłóciłam się z koleżankami która z nas ma być którą czarodziejką niezapomniane czasy |
Autor: | Konto usuniete [ 02 mar 2008 22:19:34 ] | |||||||||
Tytuł: | ||||||||||
Ja też Mając 8 lat biegiem wracałam do domu żeby zdążyć na kolejny odcinek! A co do anime... ostatnio Bleach wciągnął mnie bardzo, a także Death Note, Cowboy Bebop i Angel Sanctuary, choć ma tylko 3 odcinki, całkiem przyjemnie się ogląda, polecam. |
Autor: | Konto usuniete [ 02 mar 2008 22:39:24 ] |
Tytuł: | |
JA zaczynalem od Dragona Balla a pozniej wszystko samo poszlo. Duel Masters, Naruto oraz wszelkiego rodzaju anime pilakrskie:P |
Autor: | Konto usuniete [ 02 mar 2008 23:12:37 ] |
Tytuł: | |
Taak fajnie jest przypomnieć sobie stare czasy kiedy oglądało się takie anime jak "dragon ball", ehh powracają wspomnienia . No ale teraz też nie ma na co narzekać przynajmniej jest co oglądać jak się nie ma TV i ochoty na czytanie książek. Ostatnio oglądałem "FullMetal Alchemist", "Devil may cry", "Hellsing", no i co mnie ostatnio bardzo wessało to "One Piece" |
Autor: | Konto usuniete [ 03 mar 2008 18:43:42 ] |
Tytuł: | |
Aaa! Polecam "Ruchomy Zamek Hauru"! Świetne anime, bardziej ambitne, zupełnie inne od książki, ale warto obejrzeć chociaż dla samej muzyki tego samego twórcy co Mononoke Hime. |
Autor: | Ines [ 03 mar 2008 19:05:18 ] |
Tytuł: | |
Hmm... Anime? Lista jest dluga, ale wybiorę to co kocham: 1. Bleach 2. Death Note 3. Fushigi Yuugi 4. Loveless 5. Ai Yori Aoshi + Ai Youri Aoshi Enishi 6. Clannad 7. Sailor Moon 8. Pokemony |
Autor: | Konto usuniete [ 04 mar 2008 12:16:19 ] |
Tytuł: | |
A oto lista kilku moich ulubionych, może kogoś zachęci Cowboy Bebop Trigun Gungrave Hellsing Black Lagun |
Strona 3 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |