eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Gwaracja Amazon/ zwrot czytników https://forum.eksiazki.org/zamawianie-kindle-f183/gwaracja-amazon-zwrot-czytnikow-t10532-30.html |
Strona 3 z 16 |
Autor: | Artur Stachecki [ 26 kwi 2011 22:57:30 ] |
Tytuł: | Re: Your kindle needs rapair.. |
Tak, jest jeszcze opcja. Recovery mode. Przytrzymaj przez minute włącznik, po czym od razu naciśnij HOME, aż do momentu gdy uruchomi się tryb recovery. Wpisz R E S E T Naciśnij R ( NIE RUSZAJ "U" ani "I " !!!) Kindle zrestartuje się i powinien działać. |
Autor: | duszek00 [ 28 kwi 2011 16:58:20 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Co prawda ja nie zepsułem swojego Kindla, ale dzisiaj rozmawiałem 10min z Amazonem przez telefon i mi wysyłają nowego. bateria padała po 3-4 dniach użytkowania ich rady e-mailem wysłane nic nie dały, więc czas na wymianę. |
Autor: | Vroo [ 28 kwi 2011 20:54:37 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
A miałeś włączoną sieć? Moja trzyma przy włączonym WIFI 3-4 dni, bez niewiele dłużej... dlatego możliwe, że zadzwonię też kiedyś do nich. |
Autor: | duszek00 [ 28 kwi 2011 21:33:09 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Wyłączoną sieć, a wcale nie czytałem dużo... |
Autor: | zela [ 05 lip 2011 17:41:51 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Witam, mam pytanie do kogoś kto wysyłał Kindle z reklamacją do amazonu. Chciałam dzisiaj to zrobić Pocztexem (przesyłka 132 zł), jednak pani w okienku nie miała pojęcia czy potrzebuje wypełnić jakąkolwiek deklaracje celną (czego ja też nie wiem). Czy ktoś z odsyłających Kindla, oprócz informacji dlaczego został uszkodzony i kosztów przesyłki, dołączał coś jeszcze? |
Autor: | gienkollo [ 05 lip 2011 18:18:25 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
zela, Wyślij na koszt amazon upsem, nie kominuj. |
Autor: | zela [ 05 lip 2011 18:21:51 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Amazon nie wysłał mi etykiety UPS (o której czytałam na forum). Poza tym zamawiałam czytnik przez pośrednika na allegro, a jak rejestrowałam na amazonie kindla, nie musiałam podawać ani swojego adresu ani numeru karty. A powód zwrotu to uszkodzony ekran, jak w większości powyższych przypadków. Amazon jednak kazał mi odesłać do nich kindla, ale nie pisali narazie nic o przysłaniu nowego. |
Autor: | ikar [ 05 lip 2011 19:25:43 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
ja wysyłałem pocztexem - wypełniłem deklarację celną |
Autor: | UnHomme [ 19 lip 2011 23:16:30 ] | |||||||||
Tytuł: | I zepsułem swojego Kindla | |||||||||
Co do resetu to wątpię. Z mojego doświadczenia z Amazonem wynika, że sami zalecają reset jako pierwszą próbę ratowania Kindle'a. Ale sprawa dziwna. Jeśli potrzebujesz numer zamówienia to powinien być na papierku z opakowania (o ile nie wyrzuciłaś). Ale raczej go nie potrzebujesz. W oparciu o wymianę mojego Wolfganga mogę zasugerować, że wymienią z całą pewnością i z metodą płatności problemów być nie powinno. Tylko wyraźnie zaznacz, że czytnik był prezentem. Wtedy w ich systemie rozliczają to sobie jako płatność Gift Cardem. Przynajmniej w moim przypadku tak było. A też zamawiałem go z Allegro. Jeśli tylko czytnik jest zarejestrowany na Twoim własnym koncie na Amazonie to sobie z jego identyfikacją poradzą i nie bedą potrzebować żadnych innych danych. Okoliczności radzę nie podawać, a nuż odmowią. (; W razie czego można sie zasłonić nie zrozumieniem pytania. W końcu obcy język. ;P Moja sytuacja była podobna, więc w razie czego pytaj śmiało. (; Tapatalked with iPhone 4 |
Autor: | Dorkaa [ 20 lip 2011 9:13:34 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Reklamowalam swojego amazonka w poniedzialek wieczorem, a dzisiaj juz jest w Ozarowie! Oprocz pekniecia pojawily mi sie 2 czarne plamki - jakby martwe pixele. Nawet nie chcieli ogladac zdjec, pani z drugiej strony uznala, ze mam gwarancje, wiec wysyla mi nowy czytnik + kody na wysylke starego. Niesamowite . |
Autor: | kopciu [ 31 lip 2011 21:53:14 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
Czy mógłbym prosić o podsumowanie wysyłki zepsutego Kindle'a do USA? 1. Najtaniej EMS-Pocztex? 2. Przeczytałem ten wątek i widzę, że część przesyłki nie ubezpieczyła. Czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek komplikacje w Amazonie? 3. Czy w EMS-Pocztex można śledzić przesyłkę? Jeśli nie, to czy ktoś miał z tego powodu jakiekolwiek problemy?? W moim nowiutkim Kindle nie działało 3G. Telefonicznie załatwiłem sprawę (w połowie długiej rozmowy zażądałem, by do mnie oddzwonił, bo bym zbankrutował). Nowy Kindle będzie u mnie lada dzień. Zatem teraz muszę im odesłać zepsutego Kindle. Czy mogę EMS-Pocztexem? Co z tym śledzeniem przesyłki? |
Autor: | Mikel [ 01 sie 2011 9:48:32 ] |
Tytuł: | Re: I zepsułem swojego Kindla |
1) Tak, kurier poczty, przewija się cena 132zł, choć ktoś wspomniał nawet o 80-90. /Wyjściem najtańszym byłoby poproszenie Amazona o naklejkę UPS, którą drukujesz sobie samemu w domu i naklejasz na paczkę, wtedy zanosisz ją do oddziału/dzwonisz po kuriera UPS i zabierają ją za promocyjną cenę 0.00zł jeszcze z pocałowaniem ręki 2) Nie słyszałem o jakichkolwiek problemach, Amazonowi zależy na trackingu a nie na ubezpieczeniu. 3) Można, j.w., właśnie na tym zależy Amazonowi. Gdy prześlesz im numer trackingowy, to zobaczą, że przesyłka do nich idzie i oddadzą Ci $$$ Mój Kindelek jest w W-wie, mam nadzieję, że przyjedzie sprawny i nie będę musiał nic odsyłać i czekać na nowego... Szkoda, że trafiłeś na wadliwy egzemplarz, ale chyba Customer Service Amazonu jest nie do przebicia? |
Autor: | premislaus [ 03 wrz 2011 13:52:27 ] |
Tytuł: | Re: kindle i gwarancja |
Szkoda tylko, że Amazon dodatkową gwarancję 2-letnią oferuje tylko dla USA |
Autor: | Vroo [ 03 wrz 2011 14:17:42 ] |
Tytuł: | Re: kindle i gwarancja |
No niestety. W tych dniach pierwszym nabywcom K3 kończy się gwarancja. Od teraz więc - jak z jajkiem. |
Strona 3 z 16 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |