eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

Gwaracja Amazon/ zwrot czytników
https://forum.eksiazki.org/zamawianie-kindle-f183/gwaracja-amazon-zwrot-czytnikow-t10532.html
Strona 1 z 16

Autor:  nightelf [ 17 paź 2010 21:40:47 ]
Tytuł:  Gwaracja Amazon/ zwrot czytników

Stało się.
Co zabawne nawet nie wiem jak, czytałem sobie wieczorem na łóżku i musiałem się zdrzemnąć.
Po obudzeniu i próbie włączenia czytnika ekran już się tak zachowywał :(

Obrazek

Autor:  hary [ 18 paź 2010 7:47:38 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

Odpusc sobie pisanie e-mail do amazona biez telefon i dzwon do działu osługi przygotuj numer faktury zakupu i powodzenia będzie dobrze.Amazon jest wielki przynajmiej w moim przypadku

Autor:  userr [ 18 paź 2010 14:02:57 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

Na forum rosyjskim "The-eBook" opisany jest przypadek pt. rozbicie kindla 3 wifi przez żonę (upuszczenie)
Kolejność działania klienta:
1. Kontakt mailowy z serwisem na stronie Amazon, opisanie uszkodzenia - mail zwrotny następnego dnia z prośbą o całkowity reset urządzenia i w przypadku braku reakcji kontakt telefoniczny z serwisem.
2. Rozmowa telefoniczna z serwisem w USA (nagrywana), potwierdzenie danych nabywcy, adresu, numeru zamówienia, opisanie zdarzenia (rozbicie ekranu po upuszczeniu)
Klient w czasie rozmowy zapytał, czy w przypadku zakupu nowego kindla może to być model 3G. Serwis poprosił o poczekanie i za jakiś czas była odpowiedź, że na adres mailowy klienta będzie wysłany
wzór naklejki z kodem kreskowym dotyczącej zwrotu uszkodzonego towaru do wydrukowania i że zapłata za urządzenie będzie zwrócona.(całość rozmowy ok. 15min.)
3. Klient zapakował. nakleił i odesłał zwykłą pocztą.
4. Za ok. 2 tygodnie przyszła informacja o zwrocie pieniędzy na kartę kredytową z której dokonywano zakupu. Zwrot dotyczył ceny urządzenia + koszt wysyłki.
5. Po pewnym czasie klient zamówił nowego kindla.

Całość kosztów po stronie klienta: koszt rozmowy telefonicznej, koszt zwykłej wysyłki z Rosji (wg niego ok. 15 $)

Na tym samym forum potwierdzone były jeszcze dwa takie przypadki.

Wnioski do wyciągnięcia samodzielnie.

Autor:  nightelf [ 18 paź 2010 15:26:14 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

No i fajnie, podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi, że dostanę nowe urządzenie :-)
Tylko teraz pytanie, jakim przewoźnikiem mam odesłać mojego Kindla?
Czyżby UPSem?
Tą naklejkę do naklejenia też dostałem oczywiście.
Czy też może mogę zrobić zwrot korzystając z usług dowolnego kuriera?

Autor:  Sojek [ 18 paź 2010 15:38:52 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

Wysłałem poczta polska (polecony + priorytet) i zaplacilem ok 80zl.

Autor:  t3d [ 21 paź 2010 22:41:31 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

A ten uszkodzony im zwróciłeś?

Autor:  piotrrz [ 22 paź 2010 13:36:57 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

Zapewne Tak. Amazon chce, by je odsyłać z opcją śledzenia.

Autor:  nightelf [ 27 paź 2010 20:21:12 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

t3d napisał(a):
A ten uszkodzony im zwróciłeś?

Tak, odesłałem do nich przez Pocztex EMS.
Nawet dostałem zwrot kasy za wysyłkę, choć tutaj bank trochę oczywiście zabrał dla siebie (kurs walut).

Więc jestem bardzo zadowolony z obsługi klienta przez Amazon.

Autor:  piter75 [ 08 gru 2010 18:12:56 ]
Tytuł:  Re: I zepsułem swojego Kindla

Nie piszę nowego wątku tylko "budzę" ten stary, ponieważ pytania są ściśle związane z tematem.

@nightelf
Jaką przesyłkę wybrałeś w Pocztex'ie? Z podaną wartością czy bez?
Wypełniałeś jakieś dokumenty celne?

Pozdrawiam,
Piotr

Autor:  tomaszek71 [ 17 sty 2011 11:05:30 ]
Tytuł:  Kindle z Best Buy a gwarancja

Witam. Posiadam Kindle zakupionego w Best Buy. Mam konto w amazon, niby mam zarejestrowanego Kindle tylko jak teraz bedzie wygladała gwarancja? Wszyscy piszą o urządzeniach zakupionych bezposrednio w Amazon a w moim przypadku w razie wu nie wiem jak ma wyglądać sprawa gwarancyjna.

Autor:  mihu [ 17 sty 2011 11:19:52 ]
Tytuł:  Re: Kindle z Best Buy a gwarancja

Amazon wymienial uszkodzone Kindle nawet osobom, ktore kupowaly z drugiej reki. Jesli masz czytnik przypisany do swojego konta w Amazonie to w razie czego, odpukac, nie bedziesz mial zadnych problemow z gwarancja. Polecam lekture watku "zepsulem swojego kindlea".

Autor:  tomaszek71 [ 17 sty 2011 15:26:35 ]
Tytuł:  Re: Kindle z Best Buy a gwarancja

Ta druga ręka to rodzinka:) Aha czy w razie czego trzeba wysyłać w oryginalnym pudełku? Pudełko niestety zostało w NY coby panowie celnicy nie mieli czego szukać

Autor:  Vroo [ 17 sty 2011 15:39:24 ]
Tytuł:  Re: Kindle z Best Buy a gwarancja

Pudełko nie ma raczej znaczenia, zresztą był już przypadek, gdy wysłali zamiennik przed otrzymaniem jeszcze uszkodzonego egzemplarza...

A napisz jeszcze, jak Ci działa 3G w Polsce (o ile masz wersję 3G), żadnych problemów?

Autor:  ikar [ 17 sty 2011 18:20:37 ]
Tytuł:  Re: Kindle z Best Buy a gwarancja

Vroo napisał(a):
Pudełko nie ma raczej znaczenia, zresztą był już przypadek, gdy wysłali zamiennik przed otrzymaniem jeszcze uszkodzonego egzemplarza...

A napisz jeszcze, jak Ci działa 3G w Polsce (o ile masz wersję 3G), żadnych problemów?


Wersja 3G jest super - żadnych problemów z zasięgiem , przełącza się w roamingu między operatorami .

Autor:  Vroo [ 17 sty 2011 21:22:10 ]
Tytuł:  Re: Kindle z Best Buy a gwarancja

ikar napisał(a):
Wersja 3G jest super - żadnych problemów z zasięgiem , przełącza się w roamingu między operatorami .


Masz wersję z Best Buy? Bo o nią pytałem.

Strona 1 z 16 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/