eKsiążki
http://forum.eksiazki.org/

PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?
http://forum.eksiazki.org/pocketbook-f169/pb-tl3-przestala-dzialac-synchronizacja-z-dropboxem-t16693.html
Strona 1 z 2

Autor:  A73x [ 29 wrz 2017 17:23:02 ]
Tytuł:  PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Czy u Was też przestała działać synchronizacja PocketBooka z DropBoxem?

EDIT:
Wylogowałem się na czytniku i teraz nie mogę nawet otworzyć strony logowania, przy ikonie tej funkcji pojawiła się kłódka.

Autor:  kriss.kg [ 29 wrz 2017 18:49:27 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

U mnie przed chwilą czytnik zsynchronizował się z Dropboxem. Może coś Ci się popsowało z Firmwarem?
Ja bym zmusił czytnik do ponownego zainstalowania firmwaru.

Autor:  Cyfranek [ 29 wrz 2017 18:56:33 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Wgrałem przed chwilą książkę na konto w Dropboksie. Wywołałem następnie ręcznie synchronizację na TL3. Książka (44 MB) pojawiła się w czytniku. Nie wylogowywałem się, żeby nie stracić synchronizacji w razie opisywanych przez Ciebie kłopotów :)
Może ew. zrób aktualizację, jeśli nie masz najnowszego softu. Do pobrania z: http://www.pocketbook-int.com/pl/suppor ... ouch-lux-3

Autor:  kbartnik [ 01 paź 2017 14:55:28 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

mam dokładnie ten sam problem. aktualnie korzystam z synchronizacji send-to-pocketbook, ale nie ukrywam dużo wygodniej było z Dropboxem :)

Autor:  A73x [ 01 paź 2017 15:11:22 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Cyfranek napisał(a):
Może ew. zrób aktualizację, jeśli nie masz najnowszego softu.

Mam wersję W626.5.14.1096 z 2017-04-12. To jest chyba nowsza wersja niż na stronie producenta.
Zresztą nie powinno być tak, że pojawiające się problemy z działaniem urządzenia rozwiązuje się aktualizacją firmware, resetem do ustawień fabrycznych czy formatowaniem pamięci.
A z tego co można przeczytać w internecie, to podstawowe metody działania supportu producenta.

Autor:  Cyfranek [ 01 paź 2017 15:36:58 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

A73x napisał(a):
Zresztą nie powinno być tak, że pojawiające się problemy z działaniem urządzenia rozwiązuje się aktualizacją firmware, resetem do ustawień fabrycznych czy formatowaniem pamięci.


I tak i nie. Jeśli Dropbox zmienia coś z swoich ustawieniach, może nie ma innej drogi niż zmienić także w ustawieniach aplikacji uruchamianej na czytniku? Jak można to zrobić lepiej bez aktualizacji firmware'u?

Na wskazanej przeze mnie stronie producenta jest soft z lipca, to może być nowszy niż Twój z kwietnia. Nie twierdzę, że problem zniknie, ale u mnie na takim oprogramowaniu (lipcowym) działa. Jest to więc jakiś trop, ale też nie twierdzę, że to jedynie słuszne rozwiązanie. Jeśli znajdziesz lepsze, daj znać.

Autor:  A73x [ 02 paź 2017 0:40:24 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Zaktualizowałem firmware do wersji 5.14.1225 z 2017-07-18. Wróciła możliwość zalogowania się do Dropboxa.
Na nowo zrobiłem synchronizację i na razie działa. Ale o sukcesie powiem za kilka dni, jeśli znowu nic się nie posypie.
Nie wiem czy działa dzięki nowej wersji, czy może aktualizacja podmieniła jakiś uszkodzony plik (na starej wersji Dropbox też działał dość długo bez problemów).
Przy okazji: aktualizacja nie usunęła żadnych moich "poprawek" czytnika (fonty, słownik, dzielenie wyrazów).

Autor:  A73x [ 18 paź 2017 13:08:19 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Minęło trochę czasu rozwiązania problemów z chmurą w moim czytniku i Dropbox działa cały czas prawidłowo.
Dzisiaj zauważyłem, że jest nowa aktualizacja W626.5.14.1286 opisana jako obsługująca Dropbox v.2.
Czy ktoś już sprawdzał co ponadto zmienia ta aktualizacja?

Autor:  kriss.kg [ 18 paź 2017 22:48:44 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

A73x napisał(a):
Minęło trochę czasu rozwiązania problemów z chmurą w moim czytniku i Dropbox działa cały czas prawidłowo.
Dzisiaj zauważyłem, że jest nowa aktualizacja W626.5.14.1286 opisana jako obsługująca Dropbox v.2.
Czy ktoś już sprawdzał co ponadto zmienia ta aktualizacja?
Mój. TL3 nie pokazuje tej aktualizacji. Jest ona dostępna via air?

Autor:  A73x [ 18 paź 2017 23:06:45 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

kriss.kg napisał(a):
Mój. TL3 nie pokazuje tej aktualizacji. Jest ona dostępna via air?

Tak, dostępne przez OTA. Natomiast nie znalazłem tej aktualizacji na stronie producenta.
Obecna moja wersja to 5.14.1225.

Autor:  kriss.kg [ 19 paź 2017 5:46:18 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Mój TL3 nie pokazuje tej aktualizacji. Ja też mam na nim 5.14.1225

Autor:  A73x [ 19 paź 2017 10:08:32 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Na niemieckiej stronie PocketBooka: http://www.pocketbook-int.com/de/news/p ... legimi-app znalazłem taką informację (tłumaczenie automatyczne):

Oprogramowanie PocketBook Legimi oferuje łatwy dostęp do zawartości elektronicznej i jest zintegrowany bezpośrednio w oprogramowaniu urządzenia z PocketBook. Niedawno dostępna nowa wersja oprogramowania 14.05.1286 do PocketBook Touch Lux 3 nie tylko pozwala na pełną synchronizację wszystkich tytułów na koncie użytkownika. Dzięki zaawansowanej opcji, użytkownicy mogą również sortować tytuł i organizowania wirtualnych półek. W „książek w Cloud®” technologia pozwala czytać e-książki, które zostały rozpoczęte w innych urządzeniach, takich jak smartfony czy tablety bezproblemowo na bez konieczności wyszukiwania na odpowiedniej stronie. Tytułów, które są dostępne jako e-książki i książki audio, użytkownik może przełączać się między tekstem i dźwiękiem. Historia lekturę w domu, więc będzie po prostu nadążyć z słuchawkami na smartphone.

Autor:  Cyfranek [ 19 paź 2017 11:25:29 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Wspomniana powyżej usługa Cloud działa obok Dropboksa: http://cyfranek.booklikes.com/post/1295 ... -czytnikow

Autor:  kriss.kg [ 19 paź 2017 11:53:01 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

Aaaa...to wszystko jasne. Ja na swoim PB nie mam Legimi więc pewnie dlatego aktualizacja się nie wyświetla.

Autor:  A73x [ 19 paź 2017 12:11:13 ]
Tytuł:  Re: PB TL3 - przestała działać synchronizacja z DropBoxem?

kriss.kg, jeśli masz wersję 5.14.1225 to chyba powinno być Legimi?

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/