eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

Serwis gwarancyjny PB
https://forum.eksiazki.org/pocketbook-f169/serwis-gwarancyjny-pb-t15098.html
Strona 1 z 1

Autor:  oseri [ 25 lut 2015 22:49:28 ]
Tytuł:  Serwis gwarancyjny PB

Orientuje się ktoś, czy może serwis PB bez problemu przyjmuje czytniki na gwarancję, jeżeli mają kartę gwarancyjną, ale są bez dowodu zakupu ?

Autor:  MiPr [ 26 lut 2015 9:59:41 ]
Tytuł:  Re: Serwis gwarancyjny PB

Jeśli karta jest wypełniona i podbita to chyba nie powinno być problemu. Zadzwoń do serwisu albo wyślij maila.

Autor:  Krzysztof Kopeć [ 26 lut 2015 18:31:37 ]
Tytuł:  Re: Serwis gwarancyjny PB

A co się stało z rachunkiem?
Kupiłeś czytnik jako używany, czy zgubiłeś?

Jeżeli to drugie, to może po prostu napisz do sklepu, żeby ci wystawili kopię?
Ja tak zrobiłem i nie było żadnych problemów.

Autor:  oseri [ 28 lut 2015 10:58:38 ]
Tytuł:  Re: Serwis gwarancyjny PB

Zastanawiam się nad kupnem używanego. Napisałem do supportu i dostałem trochę dwuznaczną odpowiedź, ale chyba wychodzi że przeszło by bez :

Cytuj:
Jeżeli jest dowód zakupu, to on powinien być. Natomiast jeśli go niema,
nie powino to być problemem.

Autor:  MiPr [ 28 lut 2015 11:26:34 ]
Tytuł:  Re: Serwis gwarancyjny PB

Tak na dobrą sprawę, to wydaje się, że dla uznania gwarancji istotna jest data zakupu. Jeśli więc karta gwarancyjna jest wypełniona prawidłowo to pewnie przejdzie, aczkolwiek w warunkach gwarancji napisane jest, że trzeba też dostarczyć paragon. Dokładnie mówiąc: "... należy dostarczyć produkt, kartę gwarancyjną oraz paragon." Zwróć uwagę, że nie ma nic o tym, że ma to być paragon za zakup czytnika, więc w zasadzie możesz dostarczyć jakikolwiek paragon, np. za marchewkę lub inne waciki ;) :D

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/