eKsiążki
https://forum.eksiazki.org/

a miało być tak pięknie
https://forum.eksiazki.org/onyx-boox-f162/a-mialo-byc-tak-pieknie-t15399.html
Strona 1 z 1

Autor:  bookva [ 14 sie 2015 10:08:32 ]
Tytuł:  a miało być tak pięknie

Kupiłem czytnik AfterGlow 2 w grudniu.
Czytając forum jestem bardzo rozczarowany - nie czytnikiem- firmą która to postanowiła po zainkasowaniu pieniędzy pozostawić nas bez poprawek. Pomijam fakt gdy po zakupie nie mogłem się dodzwonić do firmy bo wszyscy zrobili sobie ferie.
Jeśli chodzi o mnie to zaufanie zostało mocno nadszarpnięte i z pewnością nie kupie już nic z pod tej marki.
Dla mnie bardzo ważną sprawą jest to, że firma potrafi zadbać o swoich klientów. Niestety dostałem po odczytaniu poprzednich wiadomość naprawdę sporą dawkę demotywacji. To chyba się nazywa dysonans po zakupowy.
a czytnik cóż będę używał próbując nie denerwować się jego drobnymi błędami.
Z poważaniem
bookva

Autor:  Arta Tech [ 14 sie 2015 10:26:42 ]
Tytuł:  Re: a miało być tak pięknie

bookva napisał(a):
Kupiłem czytnik AfterGlow 2 w grudniu.
Czytając forum jestem bardzo rozczarowany - nie czytnikiem- firmą która to postanowiła po zainkasowaniu pieniędzy pozostawić nas bez poprawek. Pomijam fakt gdy po zakupie nie mogłem się dodzwonić do firmy bo wszyscy zrobili sobie ferie.
Jeśli chodzi o mnie to zaufanie zostało mocno nadszarpnięte i z pewnością nie kupie już nic z pod tej marki.
Dla mnie bardzo ważną sprawą jest to, że firma potrafi zadbać o swoich klientów. Niestety dostałem po odczytaniu poprzednich wiadomość naprawdę sporą dawkę demotywacji. To chyba się nazywa dysonans po zakupowy.
a czytnik cóż będę używał próbując nie denerwować się jego drobnymi błędami.
Z poważaniem
bookva

@bookva, całą sprawę szczegółowo opisaliśmy w komunikacie umieszczonym na naszej stronie. Rozumiemy rozgoryczenie, ale trzeba też zrozumieć, że na pewne rzeczy po prostu nie mamy wpływu.

Autor:  Maskar [ 14 sie 2015 10:35:27 ]
Tytuł:  Re: a miało być tak pięknie

Wizerunek firmy można budowa i "budować". Tutaj mamy książkowy wręcz przykład jak wizerunku nie budować. Też kiedyś miałem podobne przypadki, ale jeżeli zwyczajne pisma nie pomagały (trzeba niestety poświęcić trochę czasu i przeczytać stosowne przepisy) to przez kancelarię już tak. Niekiedy wysyłanie pism do wiadomości Powiatowego Rzecznika Konsumenta już wystarcza. Natomiast działanie w grupie to zupełnie inna "siła rażenia" - wtedy i media (chociażby i lokalne) mogą się zainteresować.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/