eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
[i62] Dopadło i mnie ... https://forum.eksiazki.org/onyx-boox-f162/dopadlo-i-mnie-t12640.html |
Strona 1 z 1 |
Autor: | fraktal [ 21 sty 2013 14:19:52 ] |
Tytuł: | [i62] Dopadło i mnie ... |
Witam. Mój i62 - biały - kupiony w maju 2012 i nie aktualizowany z FW z którym przyjechał - FW 2012 20120209 nagle przestał reagować na dotyk. Klawiatura fizyczna działała. Bateria pełna. Kilkakrotny hard reset ( przez dziurkę w obudowie ) niczego nie zmienił. Podłączenie do ładowania , pełne ładowanie ( jak zawsze ładowarką firmową ) takoż. Kolejny hard reset - bez efektu.I tak samo z kartą i bez karty mSD. Pomogło dopiero ponowne wgranie tego samego FW - z lutego 2012.. Pomogło na jakichś kilkaset stron. Potem znowu ni w pięć ni w ... , brak reakcji na dotyk. Ponowne wgranie FW. Po iluśtam stronach to samo. A ikona baterii pełna. w opcjach zasilania pokazuje 87%. Zrezygnowany, zainstalowałem najnowszy dostępny na stronie AT FW 1.7 20120618 ( ostatni dostępny dla nieprzerobionych na soft do Expresso białych i62 ), zainstalowałem właściwą Ivonę. Ruszył. , ale ... Dotyk się "odmeldował " po jakichś 120 stronach, przy pełnej baterii. Gdzieś po drodze ze 3 razy zmieniałem karty mSD na inne - w sumie trzy były w robocie. Niczego to nie zmieniło. Ponownie zainstal;owałem najnowszy FW, dotyk ruszył jak na razie. Czytnik zawsze ładowałem ładowarką firmową przez całą noc. Nigdy nie upadł, nie był zalany - dbany, chuchany itd... Jakies sugestie ? Pozdrawiam f0 |
Autor: | Miłosz ArtaTech [ 21 sty 2013 14:30:51 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Urządzenie jest jeszcze na gwarancji, wobec tego proszę o zgłoszenie problemu na serwis@artatech.pl |
Autor: | fraktal [ 21 sty 2013 14:39:22 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
OK, zgłosiłem. THX f. |
Autor: | fraktal [ 22 sty 2013 18:33:12 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Niestety - serwis milczy. Na maila odpowiedzi nie dostałem, połączenie telefoniczne jest zrywane natychmiast po wybraniu numeru.... |
Autor: | Saladyn [ 22 sty 2013 20:36:08 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Mam podobny problem z serwisem... Zrywane połączenia telefoniczne i brak konstruktywnej odpowiedzi na maile. |
Autor: | fraktal [ 22 sty 2013 21:06:09 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Sądząc po informacji na stronie z formularzem kontaktowym większość personelu Arta-Techu "tknięta palcem Bożym została powalona na łoże boleści ". Ot życie ... |
Autor: | Saladyn [ 22 sty 2013 21:36:53 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Cóż, pozostaje życzyć zdrowia i czekać. |
Autor: | fraktal [ 22 sty 2013 23:00:26 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Zyczymy zatem. |
Autor: | fraktal [ 23 sty 2013 12:27:20 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... | |||||||||
Własnie dostałem maila od Serwisu. Zwazywszy że :
... dotyk po drodze znowu padł ... ale za to bogatszy jestem o zalecenie serwisu : "W dniu 23.01.2013 o 10:11 serwis <serwis@artatech.pl> pisze: Witam, Prosimy o aktualizacje do ostatniego oprgramowania z poniższej oficjalnej strony http://onyx-ereader.pl/pl/fw-boox-i62 Pozdrawiamy ArtaTech Team" ... czyli do tego FW który już instalowałem 2 razy to porada serwisowa wnosi bardzo wiele, prawda ? |
Autor: | fraktal [ 24 sty 2013 12:11:06 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Dzisiaj dostałem zawiadomienie o wysłaniu kuriera po psujący sie, choć obecnie działający czytnik. Przy okazji poprosiłem jeszcze o naprawę wady fabrycznej wyświetlacza którą opisałem tutaj : post94336.html#p94336 Cóż, pożyjemy - zobaczymy ... Serwisowany fraktal. |
Autor: | fraktal [ 17 lut 2013 17:34:01 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Witam, to juz prawdziwe kpiny są ! Czytnik wrócił 1.02.2013. "Działania serwisowe: -Ekspertyza urządzenia -Wymiana ekranu Aktualizacja oprogramowania -Gruntowny test urządzenia" Dziś jest 17 lutego. Dotyk znowu przestał działać. Mimo pełnej baterii, przeczytane może z 500 stron. 5 razy wgrywałem FW (najnowszy), po piątej instalacji dotyk wrócił... Ciekawe na jak długo. Co za szmelc Już mi nawet ironia przeszła. f. |
Autor: | Khouri [ 17 lut 2013 19:50:39 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Odsyłaj dalej do reklamacji. Może w końcu wymienią ci ten ewidentnie wadliwy egzemplarz. Kupowałaś w ArtaTech czy w jakimś sklepie? Może warto żebyś domagał się tej wymiany u sprzedawcy. W takim przypadku, każda reklamacja działa na Twoją korzyść - ciągle ujawniająca się wada urządzenia uniemożliwia Ci korzystanie z niego, więc chyba przysługuje Ci prawo do jego wymiany. A jak wymienisz na nowy - sprzedaj i kup sobie inny czytnik jeśli jesteś niezadowolony. |
Autor: | szerokie [ 18 lut 2013 16:45:02 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Ta rada ze sprzedażą jest świetna. Wiesz Khouri u mnie nawet można przeczytać instrukcję w PDF o ile ekran jest poziomo. Miałem taką z 50 stron, oczy bym stracił z laptopem. |
Autor: | Rhavir [ 18 lut 2013 22:07:30 ] |
Tytuł: | Re: [i62] Dopadło i mnie ... |
Ewidentnie wadliwy egzemparz - może zadziałać u sprzedawcy - Niezgodność Towaru z Umową. Napisz pisemko : że w związku z xx naprawami, żądasz wymiany czytnika na nowy. I tak dalej. Zaznacz też, że w przypadku ponownej naprawy - jak ta okaże się nieskuteczna to odstępujesz od umowy i żądasz zwrotu pieniędzy lub wymiany czytnika. I teraz NAJWAŻNIEJSZE : sprzedawca MUSI ci ODPOWIEDZIEĆ NA PIŚMIE w ciągu 14 dni KALENDARZOWYCH. Jeśli tego NIE uczyni to się ZGADZA na twoje warunki. I nie daj sobie wmówić, że jest INACZEJ. W razie wątpiwości zawsze mozesz się udac do Miejskiego Rzecznika Konsumentów - udzielają za darmo pomocy i ku zaskoczeniu są BARDZO skuteczni Udzielą ci porad jak napisac pismo czy na jakie "pargrafy" się powołać. Ale to w przypadku gdy sprzedawca zacznie "kręcić" Zacznij od pisma i powołania się na NTzU. I cisnij sprzedawcę. Powołanie się na NTzU mocno mobilizuje sprzedawcę bo to on w razie W odpowiada i do jego Rzecznik Konsumentów "bierze" za du... |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |