eKsiążki https://forum.eksiazki.org/ |
|
Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox https://forum.eksiazki.org/onyx-boox-f162/start-chmury-danych-dla-czytnikow-onyx-boox-t11974-30.html |
Strona 3 z 6 |
Autor: | Orajo [ 08 wrz 2012 22:34:53 ] |
Tytuł: | Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni |
W obu przypadkach mam ten sam problem co Czesiek777.Najpierw komunikat o aktualizacji, potem chyba próba jej wykonania (dopalenie WiFi), potem chwila zastanowienia i info o braku dostępnych aktualizacji. Potem tylko małe okno z postępem 10% i brak czegokolwiek. Chmura nie odpala się (procedura j.w. przy każdym uruchomieniu). Nie pomaga restart, ponowna aktualizacja firmware itp. Pomocy! I drugie pytanie: czy jest w planach integracja ze SkyDrive? |
Autor: | Robert ArtaTech [ 13 wrz 2012 10:53:18 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni | ||||||||||||||||||
Po połączeniu, ewentualnej aktualizacji (programu, a nie firmware) i restarcie w wypadku aktualizacji , powinna po próbie połączenia pojawić się informacja: "Usługa dostępna wkrótce.". [Edit:]
A jeśli chodzi o przenoszenie plików "z chmury" na czytnik, to taki link powinien załatwić sprawę: http://dropbox.com/m Wszystko co klikniemy, znajdzie się w katalogu "downloads" w czytniku. Można też usuwać pliki z chmury. |
Autor: | Peri Noid [ 13 wrz 2012 11:19:54 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Problem z uruchomieniem Chmury i księgarni | |||||||||
No, wreszcie coś przydatnego! Wrócę do domu i sprawdzę na sprzęcie małżonki, jak to działa. Może przestanę tak narzekać na brak nowego firmware'u do A60 |
Autor: | Robert ArtaTech [ 24 wrz 2012 11:25:49 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Już niedługo udostępnimy "Chmurę Danych" dla modelu M92. Producent zrobił już poprawkę dla GoogleDrive (klawiatura działa w polu "e-mail"), mamy też poprawioną obsługę WiFi, czekamy jeszcze na jedną poprawkę i wtedy udostępnimy nowe oprogramowanie do zaktualizowania. |
Autor: | haress [ 27 wrz 2012 12:51:52 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
A kiedy przewidywana jest ta poprawka ?? Jakieś przybliżony termin ?? |
Autor: | Robert ArtaTech [ 27 wrz 2012 14:10:14 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox | |||||||||
Nowe oprogramowanie do pobrania na naszej stronie. |
Autor: | gregko [ 28 wrz 2012 12:03:17 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Chmura Danych nie startuje na Boox i62 Expresso... Zaktualizowałem firmware do wersji 20120927, nadal fiasko. Próbuje łączyć się z siecią WiFi, dwa razy skanuje dostępne sieci, pisze "Connecting to Hyperion" (moja sieć WiFi) i potem - "Błąd - Brak połączenia z siecią. Aplikacja zostanie zamknięta". Dziwne, bo aplikacja "Strony www" działa poprawnie na tej samej sieci WiFi, łączy się ze stronami itd. Jak to naprawić? Grzegorz |
Autor: | Robert ArtaTech [ 28 wrz 2012 13:41:36 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox | |||||||||
Po takiej jednorazowej czynności problem powinien ustąpić. |
Autor: | gregko [ 28 wrz 2012 16:32:01 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Dzięki za sugestię, Robert! Próbowałem tego już uprzednio, po przeczytaniu Twojej odpowiedzi jeszcze raz (najpierw łącze się przeglądarką i wyświetlam stronę Google, potem wracam do ekranu głównego odpowiadając NIE na pytanie o rozłączenie WiFi, i zaraz włączam Chmurę. Niestety, nie przyjmuje ona do wiadomości że połączenie już istnieje - skanuje dostępne sieci, potem próbuje się łączyć z moją, potem dostaję ponownie ten sam błąd... Jeszcze raz dzięki za Twój post z 2011 na temat dzielenia wyrazów! Pomógł mi dziś niezmiernie. Pozdrawiam serdecznie, Grzegorz |
Autor: | Robert ArtaTech [ 29 wrz 2012 12:18:09 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox | |||||||||
|
Autor: | gregko [ 29 wrz 2012 13:40:19 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Aktualizację wersji z 27 września powtarzałem dwa razy (kopia na kartę SD, restart z trzymaniem przycisku powrotu itd. - poszła dobrze i pokazuje nową wersję w datę w Ustawienia - O nas). Księgarnia zawodzi identycznie jak Chmura. Ten sam problem miałem przed aktualizacją, tuż po zakupieniu czytnika w sklepie Vobis tego samego dnia (27 września), dlatego od razu szukałem aktualizacji i nawet zdziwiłem się że ma identyczną datę z moim zakupem... Co jeszcze można zrobić w tej sprawie? Acha, restartowałem kilkakrotnie i próbowałem się łączyć z Chmurą od razu, albo po ustanowieniu łącza przez przeglądarkę, za każdym razem ten sam problem. Grzegorz |
Autor: | tps.pk [ 29 wrz 2012 17:23:42 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Czy ta opcja będzie również dostępna w M90? |
Autor: | Robert ArtaTech [ 02 paź 2012 13:43:08 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox | ||||||||||||||||||
|
Autor: | Maggie [ 05 paź 2012 0:26:41 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
u mnie - po aktualizacji M92 - chmura działa, księgarnia - pojawia się informacja o dostępności usługi wkrótce.... |
Autor: | czesiek777 [ 22 paź 2012 15:45:48 ] |
Tytuł: | Re: Start "Chmury Danych" dla czytników Onyx Boox |
Witam pojawił się u mnie problem z synchronizacją aplikacji chmury z Google drive. Aplikacja włącza się wyświetla pusty ekran w stopce pisze synchronizacja danych a potem po jakiejś minucie myślenia wyrzuca do ekranu głównego. Przy okazji przestaje działać wi-fi, pomaga tylko restart. Wi-fi wraca lecz ponowne uruchomienie chmury i to samo. Uruchamiałem wcześniej chmurę kilkukrotnie i wszystko było Ok. Sklep działa. Ma może ktoś jakiś pomysł. Może Pan Panie Robercie? |
Strona 3 z 6 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |